varon 15453 52

O temacie

Autor Vierzba

Zaczęty 24.06.2011 roku

Wyświetleń 15453

Odpowiedzi 52

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Jak patrzę na Wasze concept-arty to wiem, że Wiedźmin 2 to przy tym co najwyżej sproszkowane gówno słonia.
Go Varon!
 

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
macie rację xD

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

varon
#22 2011-06-25, 08:50(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 08:56)
A mogę pomóc przy modzie? Umiem robić modele 3d .
EDIT: Albo nie. Nie zasługuje na to by być w waszym teamie. :lol2:

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
możesz być , byś od czasu do czasu w czymś pomóc , np te modele 3d xD tylko nie myśl że u nas się pracuje bez przerwy i cały czas jakieś zlecenia sie dostaje

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy

armageddon23

varon
#24 2011-06-25, 09:43(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 09:55)
eto odkryłem twoją ukrytą wiadomość , dobra spoko nie jesteś taki głupi

Arek

Arek

Użytkownicy
posty56
Propsy7
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
W każdym razie jesteście cholernie popularni...
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Myliłem się strona jest świetna :naughty:  , a pomysł na tytany i gryfa wyjdzie pewnie dużo lepiej niż w spellforsie!.  Oprócz naszej armi był także gryf, który był nastawiony na czary wspomagające, które dodawały naszej kompani wytrzymałości, by przebić się przez orkowe barykady.
Powodzenia!!!
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
propsuje też waszą myśl no teksturowanie budynków UV mapą nie polecam ale można teoretycznie, której nie rozumiem
Myśl jest moja ale nie do końca. Wyczytałem na TYM forum że w teoretycznie można by teksturować budynki przez UV mapę ale od wacława roboty z tym ja na tym się za wiele nie znam, więc jeżeli ktoś kogoś w bambuko robił to ja też się nadziałem i tyle.

może ktoś znajdzie jakiś ukryty przekaz albo co :>
Znalazłem ukryty przekaz i prawdę mówiąc zwisa mi to czy się z nich nabijacie czy nie, tylko zostawcie mnie z dala od tego wszystkiego.

Dobra dodam coś na co wielu się ucieszy Karol wam wierzy we wszystko co wy mu tu piszecie a uważa że eto jest zazdrosny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
możliwe bo robi moda do crysisa , ale nie jestem przekonany na 100% jakoś na 40 %albo 30%

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

varon
#29 2011-06-25, 10:04(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:11)
Cytuj
eto odkryłem twoją ukrytą wiadomość , dobra spoko nie jesteś taki głupi
cholera, już miałem żyletkę przystawioną do żył, uratowałeś mi życie, jestem ci wdzięczny do końca życia :)

Cytuj
Karol wam wierzy we wszystko co wy mu tu piszecie a uważa że eto jest zazdrosny.
no nie :[  :[  :[  :[  wydało sie :( tak jestem zazdrosny, śilniki, gryfy, kradzieże, jakieś nosorożce czy jednorożce to tylko na najwspanialszej grze świata jakom jest gothic. KAJAM SIĘ I PROSZĘ CIĘ OJCZE O PRZEBACZENIE

Cytuj
możliwe bo robi moda do crysisa , ale nie jestem przekonany na 100% jakoś na 40 %albo 30%
tak, robie, ALE MYSLAŁEM nad zmianą śilnika na unreal. wtedy mógłbym robić moda do crysisa na unreal engine :)  i wersje na xboxa bym zrobił i padem byłoby można STEROWAĆ. I na PSP i na TELEFONY KOMÓRKOWE TEŻ bym zrobił. niemniej musiałbym się nauczyć bardzo dużo, wy dużo wiecie jak sami przyznaliście, tak więc KAJAM SIĘ PONOWNIE
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Arek

Arek

Użytkownicy
posty56
Propsy7
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Arek

varon
#30 2011-06-25, 10:08(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:09)
Dzieci, wy nie macie pojęcia o tworzeniu gier, a właściwie to chcecie zrobić...

Wybraliście UDK, tak? Potraficie coś napisać w UnrealScript?
Wasze pomysły są równie głupie jak...? Nie mam porównania
O grafikach się nie wypowiem... gdyż sam nie jestem w tym dobry, w każdym razie się uczę...
Dźwięki przemilczę, gdyż nie chciałem sobie słuchu psuć...

Mam do Was propozycję... Wiecie, że jesteście całkowicie zieloni, a jeżeli tego nie wiecie to w dodatku naiwni(mało powiedziane). Dlatego też proponuję Wam, żebyście rozpoczęli swoją przygodę w tym świecie od stworzenia jakieś minigierki 2D(!!!) w dowolnym framework'u - proponuję w tym przypadku XNA. Tylko tu się rodzi pytanie czy ktoś z Was zna C#? Pewnie nie... Heh. To był zły pomysł. Wiem!!! Zacznijcie od podstaw...
 

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy

armageddon23

varon
#31 2011-06-25, 10:10(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:14)
eto mnie to nie obchodzi czy ty zazdrościsz czy nie , na silniku cry engine też da się zrobić nosorożce itp , ja mam własnego moda i ty własnego zrób w nim co chcesz

arek jak byś nas widział naprawdę jak my robimy to wszystko to byś miał inne zdanie ,
ty nas nie doceniasz , poczekaj za około 2 miesiące to się przekonasz z filmików że my jesteśmy lepsi niż ci się wydaje ;/

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

varon
#32 2011-06-25, 10:13(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:19)
Miałem wcześniej nie wstawiać, bo kłóciło się z początkowym duchem tego tematu, ale teraz już chyba to nie zaszkodzi :D
Cytuj
karol dnia luty 22 2011 17:13:55
będą to zmieszane wszystkie gothic (mam na myśli tekstury) gra będzie zajmowała około 9 gb
andreas dnia luty 20 2011 13:34:05
to bedzie bardziej podobne do gothic 4 arcania czy do gothic 3?
andreas dnia luty 20 2011 13:31:40
to bedzie cos podobnego to gothic 4 arcania. A pozatym ile bedzie zajmowała gb?
karol dnia luty 04 2011 06:42:31
zostanie zmodyfikowany noc kruka , będzie do pobrania na większości stron z grami a może nawet dadzą do płyty cd action
karol dnia luty 03 2011 19:32:51
wyjdzie za około 2 miesiące . na razie nie wiem ile będzie się ściągać
[/b]

Cytuj
Dodane dnia 17-06-2011 21:29   
ja też jestem od dzwięku xD zebraliśmy prawie 100 soundtracków
Cytuj
Szczególnie poszukujemy (...) skrypterów znających się na pakiecie skryptowym ikarus lub innych pakietach skryptowych .
Cytuj
Nasz team nie jest profesjonalny ale szybko się uczymy i rozwijamy.
Propozycja współpracy otwiera wielkie możliwości pomiędzy obiema grupami mamy nadzieję na bezproblemowa współpracę z obu stron oraz że jakoś sie pomieścimy :D

Prawdę mówiąc Karol zaskoczył mnie swoją łaskawością (w końcu to jego strona) bardzo mu za nią dziękuję w imieniu całego teamu.
Cytuj
No nasz team jest mały ale doskonały :D  
Cytuj
nowi użytkownicy z nowego teamu , niech się nie wstydzą i niech piszą coś na stronie xD bo ta strona jest podzielona
Cytuj
Spędziłem trochę czasu nad pytaniem na którym zatrzymaliśmy się ostatnio mianowicie czy da się połączyć Ogre i irrlicht niestety nie da się :(

Cytuj
masz dosyć krytyki ze strony użytkowników z strony the modders , mamy coś dla ciebie :http://www.varon.dbv.pl/news.php na tym forum
możesz poruszyć każdy temat ze świata gothic i modderstwa,Brak :krytyki,nerwów na ciebie i brak banowania za
dużą ilośc postów , odwiedz naszą stronę , zarejestruj się i sam sie przekonaj , to nie boli a rejestracja
zajmie ci mniej niż 30 sekund.SPRAWDZ ZAPRASZAMY
(wiadomość wysłana od teamu varon do jednego z użytkowników tego forum)
Cytuj
Razem z Karolem zastawiamy się nad zmianą silnika z genome na inny
Cytuj
w grze wcielamy się w nową postać o imieniu horseman który ma uratować świat przed zagładą
Cytuj
cholera że dobiero teraz napisałeś przed formatem (niedziela) miałem od ****a modeli lowpoly więc nie było by problemu a teraz od nowa wszystko muszę :/
Cytuj
witam nasz team chciałem przedstawić śilniki jakie możemy wziąć do gothic 2 wath of war
A OTO ONE:
-ogre 3d engine http://www.youtube.com/watch?v=uX47APqE-7Q
-cryengine 4 http://www.youtube.com/watch?v=1Kvl31g77Z8
-anvil engine http://www.youtube.com/watch?v=vd3xXLrMwno
-unity3d engine http://www.youtube.com/watch?v=svH6_fKULvw&feature=related
-irrlicht engine http://www.youtube.com/watch?v=Su70c30ae7w&feature=related
-unreal engine 3 http://www.youtube.com/watch?v=h5XahF-3DWo&feature=related
-chrome engine http://www.youtube.com/watch?v=T4kyEW1zKAM&feature=relmfu
Cytuj
na bym chciał aby więcej osób było w teamie i więcej osób odwiedzało nasze forum

to trzeba bannery rozmieszczać po forach w widocznych miejscach
a ja bym chciała żeby szybciej praca szła , o i mam pomysł , jak skończymy gothic 2 wath of war , to zrobimy własną grę??
Cytuj
karol dnia czerwiec 17 2011 21:21:50
UWAGA TEAMIE I UŻYTKOWNICY , MAMY TYLKO 70 RAZEM POSTÓW NA FORUM,ZMIENMY TO I DOBIJMY WIĘCEJ , WTEDY NASZE MORALE WZROSNĄ !!!!!!!
Cytuj
themodders dnia czerwiec 18 2011 13:35:36
super strona ZAPRASZAM do REJESTRACJI I PISANIA W TEMATACH !!!! MI BARDZO POMAGAJĄ
karol dnia czerwiec 18 2011 13:53:49
dzięki
Cytuj
sawik dnia czerwiec 16 2011 18:24:33
4008 Unikalnych wizyt połowa moja
Cytuj
karol dnia czerwiec 01 2011 21:40:02
nasza moc teamu wzrasta prace przyśpieszyły oby tak dalej szło
Cytaty podpisane Sawik wykasowałem, bo on chociaż na tym forum ogarnia co wypada a co nie.
PS. www.mediafire.com/?t2metwle2ada87u

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Karol na gg ci pisałem jak jest teraz sobie zobacz i zastanów się czy nie miałęm racji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

varon
#34 2011-06-25, 10:15(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:17)
Cytuj
eto mnie to nie obchodzi czy ty zazdrościsz czy nie
PRZEPRASZAm ale jakbyś mógł to powedz KAROLOWI by zarejestrował się tutaaj i zadecydował o moim smutnym, kloackim losie :[  :[  bardzo bym cie PROSIŁ

jeśli karol to armageddon23 to BARDZO CIE PRZEPRASZAM, z całego serca ARMAGEDDONIE23 <przeprasza>
Cytuj
na silniku cry engine też da się zrobić nosorożce itp ,
cholera, nie wiedziałem, serio, DZIEKI, TERAZ ZROBIE SWOJE NOSOROŻCE :ok:  chciałem dać ci propsa ale już mam limit, JUTRO RAN WSTAJE I CI PROPSA DAJE, hehe ale sie zrymowało
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
dobre ja tylko chciałem o 1 mały banner na 1 stronę się domagać , a tu zaczyna się jakaś wojna ;/ , może niech ktoś najlepiej zamknie ten temat ,alebo usunie , ja czekam na odpowiedz złotych wrót :(

Arek

Arek

Użytkownicy
posty56
Propsy7
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Arek

varon
#36 2011-06-25, 10:21(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:24)
Mam jedno pytanie do członków tego teamu... Otóż, co ***** znaczy wath of war? Bo ni cholera nie wiem...


Cytuj
[/font]arek jak byś nas widział naprawdę jak my robimy to wszystko to byś miał inne zdanie ,
ty nas nie doceniasz , poczekaj za około 2 miesiące to się przekonasz z filmików że my jesteśmy lepsi niż ci się wydaje ;/
[/font]Nie mogę się doczekać
 

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
przestańcie się oto ciągle pytać , proszę o zamknięcie tematu

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

varon
#38 2011-06-25, 10:23(Ostatnia zmiana: 2011-06-25, 10:30)
Było już o tym na forum. Mianowicie spodobała im się gra Darksiders: Wrath of War. Zechcieli zrobić Gothic: Wrath of War, ale bali się że zostaną oskarżeni o plagiat, więc wywalili literkę R. Bardzo logiczne.

Och, może nie kojarzysz, ale ta "wojna" zaczęła się nieco wcześniej, choćby niedawno dwóch niezidentyfikowanych sekciarzy:
Cytuj
sawik: (23 June 2011 - 00:01) Powiem ja bardzo krótko odwiedzili stronę od tytanów
:lol: :ok:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mam tylko prośbę jak krytykujecie ich róbcie to otwarcie bo oni nie wiedzą co to sarkazm. Tylko piszcie wprost co myślicie a nie bawi was to że oni  nie rozumieją ani waszej krytyki ani tego że nie mają szans na zrobienie tego moda/gry.

Eto pisałeś o kradzieży silniki które JA im podałem były i są na opensource czyli Irrlicht i Ogre3D.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry