Poszarpane tekstury, a paczka vdfs. 3096 5

O temacie

Autor

Zaczęty 7.05.2011 roku

Wyświetleń 3096

Odpowiedzi 5

gothic1210
  • Gość
Łatwo się domyślić po temacie. Czy jeżeli utworzę osobną paczkę z teksturami, a potem zmienię jej rozszerzenie na vdfs to tekstury o rozdzielczości wyższej niż domyślna się nie poszarpią. Widziałem takie triki w innych modach i pytam czy u mnie też zadziała.

Jeszcze zapytam: czy ten http://themodders.org/index.php?/topic/14108-teksturowanie-w-spacerze/ problem da się rozwiązać?

A i jeszcze coś. Niektórzy NPC mają u mnie czerwoną tex głowy. Czy to jest spowodowane:
a-brakiem tekstury
b-niedopasowaniem model-tekstura

Pytania krótkie. Pomoc nagrodzę propsem  :ok:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Czerwone głowy to wina skryptu, podałeś nieodpowiednie argumenty w funkcji. Generalnie w plikach okreslone texy twarzy musza po prostu istnieć, choćby czerwone, ale wtedy nie należy ich używać.

Co masz na myśli przez poszarpane tekstury? Nie mam pojęcia o jaki "trick" ci chodzi, zrobienie paczki NIE ma żadnego magicznego działania rozwiązującego jakiekolwiek problemy. Nie ma różnicy czy plik znajduje się fizycznie na dysku czy w woluminie wirtualnym (vdf/mod), co najwyżej bez zaznaczenia odpowiedniej opcji pliki z vdf są odczytywane jako nadpisujące te na dysku.
Jeśli chodzi ci o zjawisko pixelozy (złego skalowania tekstur) jest ono wynikiem braku wygenerowanych mipmap w plikach .tex. Po prostu źle skompilowałeś tekstury.

gothic1210
  • Gość
Cytat: Avallach#msg date=1304792994 w plikach .tex. Po prostu źle skompilowałeś tekstury.
[/quote

Kolego jesteś cudotwórcą. Leci props. dostaniesz drugi jaki mi jeszcze napiszesz jak poprawnie skompilować tę teksturkę. Ja po prostu do gomana wrzucam i biorę save. Zapisuję w formacie tex.  
Chodzi o to okienko:

 :D  :D  :D  :D  :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przez poszarpane teksturki masz na myśli rozpikselowane w oddali tekstury, które wyglądają, jakby nie działało na nich żadne filtrowanie?
Od razu dodam, że nie mam pojęcia jak to zrobić. Moje tekstury zawsze są dobrze wyświetlane.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
No to własnie o to okienko chodzi. Nie trzeba znać niemieckiego że opcja którą zaznaczyłeś, Nur grosste Map oznacza BRAK mimpap. Zaznacz ostatnią opcję i ze 4-6 mipmap. Eksperymentalnie albo podglądając oryginalne texy możesz dobrać najlepszą ilość.

gothic1210
  • Gość
Cytat: Avallach#msg date=1304837416. Eksperymentalnie albo podglądając oryginalne texy możesz dobrać najlepszą ilość.
[/quote

Wielkie dzięki. Props dla Avallacha. Jak toś by jeszcze chciał pomóc to: http://themodders.or...nie-w-spacerze/ Niewiem co tu robię źle.

Temat do zamknięcia. :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry