startup.d 9276 14

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 2.12.2010 roku

Wyświetleń 9276

Odpowiedzi 14

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Witam, mam problem który od jakiegoś czasu się pojawia, ja myślę że to skrypty, dlatego temat napisałem TU. Nie mogę włożyć swoich postaci i monster'ów do gry na waypointach. Wiem że to się robi na startup.d lecz nie znalazłem takiego tutorialu. Robię nowego func voida itp. otwieram klamrę w pliku startup.d robię tam co tam chcę, oto cały skrypt:

func void STARTUP_SKALAMOD ()
{


   Wld_InsertNpc    (Scavenger,          "SCIERWOJAD_1");
   Wld_InsertNpc    (Scavenger,          "SCIERWOJAD_2");
   Wld_InsertNpc    (Scavenger,          "SCIERWOJAD_3");
   Wld_InsertNpc    (Scavenger,          "SCIERWOJAD_4");
   Wld_InsertNpc    (Scavenger,          "SCIERWOJAD_5");
   Wld_InsertNpc    (Scavenger,          "SCIERWOJAD_6");
   Wld_InsertNpc    (Scavenger,          "SCIERWOJAD_7");
   Wld_InsertNpc    (Molerat,          "KRETOSZCZUR_ALEMBIK");
   Wld_InsertNpc    (BAU_20012_Gan,       "FARM_GAN_STAY_POCZATEK");
   Wld_InsertNpc    (BAU_20001_Wlasciciel,       "FARM_WLASCICIEL_STAY_POCZATEK");
   Wld_InsertNpc    (BAU_20002_Sekwan,       "FARM_ISC_9");
   Wld_InsertNpc    (BAU_20003_Brahma,       "FARM_ZBIERANIE_BRAHMA_1");
   Wld_InsertNpc    (KDW_20004_Kertulus,       "KERTULUS_ALCHEMY");
   Wld_InsertNpc    (KDF_20005_Archibald,       "MONASTERY_ARCHIBALD_KILL");
   Wld_InsertNpc    (NONE_20006_Michal,       "MICHAL");
   Wld_InsertNpc    (NONE_20007_Kacper,       "KACPER");
   Wld_InsertNpc    (BDT_20008_Bandyta,       "BANDYTA_DOL_PILNOWAC");
   Wld_InsertNpc    (BDT_20009_Bandyta,       "BANDYTA_SRODEK_STOLEK");
   Wld_InsertNpc    (BDT_20010_Bandyta,       "BANDYTA_GORA_1");
   Wld_InsertNpc    (BDT_20011_SzefBandytow,   "SZEF_BANDYTOW_DUMNY");

};

Waypointy w świecie mam zrobione, postacie także, przy reparsowaniu skryptów nie wyskakuje ŻADEN błąd, potem robię Udpate, robię paczkę z modem z plikami OU.BIN, GOTHIC.DAT i moim worldem. Plik .ini mam także dobry z ustawioną paczką z modem i tym światem, lecz...postaci nie ma. Robię je kodami, wszystkie postacie układają się we własną rutynę, ale ja chcę zrobić moda, a tu trzeba kodami przyzywać...I tutaj zaczyna się pytanie: Co mam jeszcze dodać?

Proszę o odpowiedź zaawansowanych skrypterów i takich którzy JUŻ stworzyli moda z własnymi postaciami, a nie o odpowiedź amatorów...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

startup.d
#1 2010-12-02, 15:37(Ostatnia zmiana: 2010-12-02, 15:49)
świat nazywa się SKALAMOD.ZEN ??

EDIT
zerknąłem po poście Jastrzębia i dobrze mówi xD

na końcu powinno być

  B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();

ale nic innego nie widzę :D

ja moduje G1 moze jastrząb moduje G2 i dlatego

@misiekgrabo pisz w nazwie tematu o jakiego gothic`a ci chodzi ;)

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moim zdaniem pod ostatnim Wld_InsertNpc (BDT_20011_SzefBandytow, "SZEF_BANDYTOW_DUMNY");powinieneś dopisać:

ENTERED_nazwa świata = TRUE;
CurrentLevel = nazwa świata_ZEN;
};

A poza tym zapomniałeś tego pod twoim skryptem:


FUNC VOID INIT_nazwa świata ()
{

    B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();

B_ENTER_nazwa świata ();

};

Spróbuj, powinno być ok.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Chodziło mi o G2NK, ale żaden z was nie miał racji, trzeba było napisać dwa nowe skrypty. Już sobie poradziłem, tylko że jest kolejny błąd chcę zrobić martwą postać - Archibalda(mniszka, maga ognia), tylko jak to zrobić? Trzeba zapewne też pogrzebać w startup.d. Powtarzam - chodzi mi o G2NK.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
var C_NPC dead; dead = Hlp_GetNpc(instance NPC);
Npc_ChangeAttribute (dead, ATR_HITPOINTS, -dead.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
A gdzie to włożyć? I czy to jest do G2NK?
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: misiekgrabo link=topic=12139.msg121569#msg121569#msg121569#msg121569 date=1291305680
A gdzie to włożyć? I czy to jest do G2NK?

do G1 i G2 tak samo ten wypadek wrzucasz do Startup.d tak jak wspomniałeś ;)

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Dzięki, ci RafalBudzis, moja postać którą chciałem zabić jest martwa, tylko że jak za bardzo się od niej oddalimy to znika. Co mam zrobić żeby WCALE nie znikła, tylko jak się wszystko od niej weźmie?
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.


misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

startup.d
#9 2010-12-03, 15:58(Ostatnia zmiana: 2010-12-03, 23:23)
"DZIĘKS"!! Moja wersja Beta moda wyjdzie dzisiaj, pierwsza oficjalna wersja, może jutro, może pojutrze, a może 6 grudnia na Mikołajki :)  Dzięki ci, Avallach!

Ej, mam jeszcze jeden problem - Jak zrobić w dialogu koniec całej gry???
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
ExitGame();

Na koniec dialogu to dodaj.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
I mam jeszcze jedno pytanie: Robiłem dialogi na Easy Dialog Maker 3.2, zmieniałem rutynę innej postaci, mam tak:

    B_ExchangeRoutine (BAU_20012_Gan, "Rtn_Gan_20012");

Moje pytanie brzmi: Co w tym skrypcie jest źle?
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
prześlij skrypt postaci Gan

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
instance BAU_20012_Gan (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Gan";
   guild       = GIL_BAU;
   id          = 20012;
   voice       = 6;
   flags       = 0;                              //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------

   attribute[ATR_STRENGTH]       = 30;
   attribute[ATR_DEXTERITY]       = 20;
   attribute[ATR_MANA_MAX]       = 0;
   attribute[ATR_MANA]          = 0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]      = 100;
   attribute[ATR_HITPOINTS]       = 100;                                                   //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_COWARD;   // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
   EquipItem         (self, ItMw_1h_Bau_Axe);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
   CreateInvItems       (self, ItPl_Berryred, 4);
   CreateInvItems       (self, ItPl_Carrot, 1);
   CreateInvItems       (self, ItFo_Addon_Orange, 2);
   CreateInvItems       (self, ItPl_Cucumber, 5);
      
   // ------ visuals ------                                                         //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_NormalBart_Dexter, BodyTex_N, ITAR_BAU_M);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Tired.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
   B_SetFightSkills (self, 10); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_20012;
};

FUNC VOID Rtn_Start_20012 ()
{
   TA_Stand_WP      (07,00,21,00,"FARM_GAN_STAY_POCZATEK");
   TA_Stand_WP       (21,00,07,00,"FARM_GAN_STAY_POCZATEK");
};

FUNC VOID Rtn_Gan_20012 ()
{
   TA_Rake_FP      (05,00,07,00,"FARM_ZBIERANIE_GAN");
   TA_Rake_FP      (07,00,09,00,"FARM_ZBIERANIE_GAN_1");
   TA_Rake_FP      (09,00,10,00,"FARM_ZBIERANIE_GAN");
   TA_Rake_FP      (10,00,11,00,"FARM_ZBIERANIE_GAN_1");
   TA_Sit_Bench      (11,00,13,00,"FARM_SIEDZENIE_GAN");
   TA_Rake_FP      (13,00,14,00,"FARM_ZBIERANIE_GAN");
   TA_Rake_FP      (14,00,15,00,"FARM_ZBIERANIE_GAN_1");
   TA_Rake_FP      (15,00,16,00,"FARM_ZBIERANIE_GAN");
   TA_Rake_FP      (16,00,17,00,"FARM_ZBIERANIE_GAN_1");
   TA_Sleep      (17,00,05,00,"FARM_SPAC_GAN");

};
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Zamiast
B_ExchangeRoutine (BAU_20012_Gan, "Rtn_Gan_20012");
Powinno być:
B_ExchangeRoutine (BAU_20012_Gan, "GAN");
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry