OTO POLSKA 1732428 5881

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 19.09.2010 roku

Wyświetleń 1732428

Odpowiedzi 5881

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

OTO POLSKA
#1960 2013-04-02, 11:58(Ostatnia zmiana: 2013-04-02, 12:00)
przecież ja widziałem ten ich "zlot". przychodzi 2 dorosłych typów ten rojo i ten gruby łysy w okularach co wygląda jak pedofil, skała 2 tysiące czy coś a reszta to gimbusy, dosłownie nikogo poważnego. jedyne osoby w granicach 18 lat to były już zaawansowane spierdoliny. pokolenie kwejka i youtuba.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
o ile wiem ostatnio chwaliłeś się jak to zagiąłeś wszystkich w chuja
:- |
Robienie projektu (który swoją drogą okazał mi się przydatny bo zmieniłem kierunek studió stwierdzając że to nie dla mnie) jest dla Ciebie równoważne z "zagięciem ludzi w huja"? To jest ciekawe, opowiedz mi o tym więcej.
o ile wiem ostatnio chwaliłeś się jak to zagiąłeś wszystkich w chuja i że odchodzisz z tego kurwidołka bo jebie gównem. nawet nie zamierzam z tobą rozmawiać.
Ty może nie odchodziłeś? :mellow:

Buła
Tylko że WWZ śmieje się od dawna z Dracona odnośnie enviro, które zazwyczaj jest trochę bardziej skomplikowane niż miecz, ba, taki miecz może być jednym assetów.

Ile moich prac widziałeś? I kiedy spinałem dupę o bezpodstawną krytykę względem mojej twórczości? Cytaty proszę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Nigdy o twoja, bo nigdy nie pokazywales. Ale o tą jakże niesprawiedliwą krytyke prac innych walczysz jak nikt inny.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Ty może nie odchodziłeś? :mellow:

Ale nigdy nie głosiłem prawd papieskich jacy to wszyscy są na tym forum płytcy i chujowi. nigdy też nie robiłem z tego większej szopki tylko prywatnie prosiłem o usunięcie konta albo zwyczajnie nie wchodziłem, bo miałem wiele lepszych rzeczy do roboty.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Tylko że WWZ śmieje się od dawna z Dracona odnośnie enviro, które zazwyczaj jest trochę bardziej skomplikowane niż miecz, ba, taki miecz może być jednym assetów.
enviro u dracona? przeciez wielkanoc, kolejna juz minela :lol2:  ach, nie wiesz o co chodzi?

no wlasnie :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Sawik ma trochę racji, dlatego wolę chany, gdzie każdy jest anonimowy i zdanie każdego się liczy. Nie ma śmiesznych reputacji, propsów i lizania sobie dup.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
spoko, a czy na 4chanie pokazywana jest grafika? CG? warsztat jakis? nie
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
spoko, a czy na 4chanie pokazywana jest grafika? CG? warsztat jakis? nie
jak kurwa nie

https://boards.4chan.org/ic/
https://boards.4chan.org/gd/
https://boards.4chan.org/3/
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
no, przerobki memów :F
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
jeden taki thread tam zauważyłem, nie tylko
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
ma też inne ciekawe boardy
https://boards.4chan.org/lgbt/
 
makin' bacon

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Są jeszcze ciekawsze boardy na które z głównej strony nie wejdziesz
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
każdy chan ma tajne boardy, ale te 4chanowskie mnie najmniej interesują. a zresztą macie tam tyle białorycerzy że pewnie wszystkie są na pierwszych stronach w google.
np. https://boards.4chan.org/fk/
martwy, ale tajny. znaleziony na 1. stronie.
 
makin' bacon

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

OTO POLSKA
#1973 2013-04-04, 22:06(Ostatnia zmiana: 2013-04-04, 22:08)
przecież 4chan to taki sam mainstreamowy kurwidołek jak strony ze śmiesznymi obrazkami dla fajnych młodych ludzi. może znajdziesz tam ładne rzeczy pod prądem losowości, ale po co? z resztą, postowanie ładnych rzeczy w miejscu gdzie wszystko jest na tyle dynamiczne, że zaraz przestaje pedałować. idź pan w chuj z takim chanem.

Spoiler
pomysł na rozwój tm: wypierdalamy ipb by pszemo, stawiamy kucabe i szkalujemy innosa :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kurwa, krótko mówiąc.
Podążyć czy też poprzeć kogoś z jakimś tam "image" gdzie wiadomo że banda matołów co to nawet nie rozumie wypowiedzi zaraz poprze każdy mądry, poprzeć "nołnejma" już nie, bo strach przed odrzuceniem przez "o wielką grupę".

Tyle w temacie i "pozdro dla kumatych".

Dla nie kumatych - nie, nie mówię tylko o "tym zajebanym kurwidołku" zwanym theModders.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

OTO POLSKA
#1975 2013-04-05, 00:14(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 11:34)
Widzę, że Sawik dalej dopatruje się spisku klanu theModders w negatywnych komentarzach nt jego chybionych spostrzeżeń...
To ja przewijam dalej...

@Down: Możliwe. Przeczytałem nie mając kontekstu.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Widzę, że Sawik dalej dopatruje się spisku klanu theModders w negatywnych komentarzach nt jego chybionych spostrzeżeń...
To ja przewijam dalej...
Eee... nie o to mi chodziło... Bardziej nawiązywałem do tego co napisał Hwep niż tego co napisałem wcześniej ja.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

OTO POLSKA
#1977 2013-04-05, 16:29(Ostatnia zmiana: 2013-04-05, 16:29)
To ja Wam powiem jedno: dużo bardziej wolę propsować nołnejmów niż ciągle te same osoby, ale nowi na ogół po prostu nie są wyrobienie i nie ma za co ich propsować, więc idź pan w chuj z propsowaniem takowych, bo na chuj i chuj

Edit. Ale jestem fajny jak klnę
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Daj mi propsa Tomeczku
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Jak napiszesz ładny wierszyk bragga, to Ci propsa dam.
 


0 użytkowników i 23 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry