OTO POLSKA 1713597 5881

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 19.09.2010 roku

Wyświetleń 1713597

Odpowiedzi 5881

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

OTO POLSKA
#1460 2012-06-23, 16:50(Ostatnia zmiana: 2012-06-23, 16:51)
A kiedy ostatnio kościół pełnił rolę wspólnoty? Za komuny?
To jest naturalna rzecz. Jak trwoga to do boga. Skoro generalnie nie ma chujni to i społeczeństwie pogrążonemu w konsumpcji takie prymitywne rozrywki jak kościół potrzebne nie są.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
póki będzie miał idiotów słuchających go.
Uważaj co mówisz...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
póki będzie miał idiotów słuchających go.
Uważaj co mówisz...
Nie chodzi mi o zwykłych chrześcijan, chodzi mi o tych którzy bezmyślnie wypełniają każde polecenie "kościoła" oraz ślą pieniądze na bliżej nie określone cele "kościelnym" organizacją. Osobiście znam kilka takich osób, dla mnie to już popada w idiotyzm, nie wiem jak dla Ciebie.


Thoro, nie mam ochoty na wdawanie się z Tobą w dłuższą dyskusję która na końcu i tak sprowadzi się do opinii, tym bardziej że to jesteś Ty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Watykańską Republikę Podkarpacką

Pierdolnąłem ze śmiechu. :lol2:

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

OTO POLSKA
#1464 2012-06-24, 21:52(Ostatnia zmiana: 2012-06-24, 21:53)
Aby przypomnieć pierwotną wizję tematów wklejam zdjęcie, które doskonale obrazuje moje wyobrażenia na temat oto polski:
http://www.tvn24.pl/zdjecia/makieta-tupolewa-w-kalkowie,23061.html#p2
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Nazwa miejscowosci pasuje do pomyslu z makieta.
 

kazzmir
  • Gość
kałków-golgota kurwa wygląda jak jakiś ziggurat czy inna piramida azteków gdzie serca wyrywali xD
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
inna piramida azteków gdzie serca wyrywali xD
twoje będzie następne
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Suchar godny Luka
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
to jest wyjebane. moim marzeniem jest właśnie odwiedzać takie miejsca jak to, miejsce kultu Sekty Smoleńskiej czy legendarne już sanktuarium w licheniu.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy


Hipsterowskie cipki.  :hitler:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://zdjecia.newsweek.pl/zdjecia,tupolew-w-sanktuarium-maryjnym,93394,2,1.html

Niedługo nadejdzie pora na zdjęcie z domu krzyży i zastąpienie ich tupolewami. Czekam też na różańce, składające się z 59 kul ruskich :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak się bawią ludzie pokroju ThorusaOrca:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=Nz1xIZP0H10
[/media]

:facepalm:  

Dodam że na tym filmie jest jeden z modderów Gothiczka, biedak dostał stołem, więc nie będę go już bardziej pogrążał i nie podam nicku.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
co
 
makin' bacon

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Tak się bawią ludzie pokroju ThorusaOrca
No tak, najlepiej atakować tego, co już nie może się bronić :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Tak się bawią ludzie pokroju ThorusaOrca
No tak, najlepiej atakować tego, co już nie może się bronić :D
Thorus forum przegląda cały czas, bo komentuje część wypowiedzi, ponoć ma drugie konto założone jeszcze przed ThorusOrciem, a Thorsa założył bo zapomniał hasła. Gdybym nie był pewien że forum przegląda nie napisałbym tego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
jesteś oczywiście świadom, jak bardzo żałośnie wyglądają twoje działania przeciw niemu?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
jesteś oczywiście świadom, jak bardzo żałośnie wyglądają twoje działania przeciw niemu?
To nie były "działania przeciw niemu" to był suchar, a jeżeli mówisz o jego drugim koncie to też nie są działania przeciw niemu, gdybym chciał podałbym jego nick.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

OTO POLSKA
#1478 2012-06-26, 22:02(Ostatnia zmiana: 2012-06-26, 22:03)
Cytuj
Gdybym nie był pewien że forum przegląda nie napisałbym tego.

nie, to nie był suchar. to był chamski tekst wymierzony przeciw niemu.




tak się bawią ludzie pokroju sawika
:facepalm:

taki tam suchar, wiesz jak jest. tylko wcześniej się upewniłem że to zobaczysz żeby... żeby to był suchar i takie tam. he he.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!

Gruppenfuehrer Kereth

OTO POLSKA
#1479 2012-06-26, 22:17(Ostatnia zmiana: 2012-06-26, 22:19)
A który to Sawik?  :lol2:


[mod=mea]Dodam że na tym zdjęciu jest jeden z modderów Gothiczka, biedak siedzi przed stołem, więc nie będę go już bardziej pogrążał i nie podam nicku. [/mod]
 
Комиссар RBT


0 użytkowników i 13 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry