OTO POLSKA 1710093 5881

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 19.09.2010 roku

Wyświetleń 1710093

Odpowiedzi 5881

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Moim zdaniem publiczne upokorzenie (w większości przypadków) było by bardziej skuteczniejsze jako kara niż jakieś tam wiezienia gdzie przestępca jest psychologicznie chroniony przed presją społeczną.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sam system więzień jest głupi, najgłupszy jest obecny zakaz kary śmierci w większości krajów.
Trzymanie ich na koszcie ludzi których krzywdzili gdy byli na wolności, normalnie genialne. :facepalm:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Chcą gier komputerowych? Dajcie im Arcanię i G3ZB(bez CP)


A co do systemu więziennictwa to jeden więzień kosztuje dziennie budżet kilkadziesiąt złotych a na żywność w szpitalu wychodzi poniżej dychy dziennie na osobę.:ayfkm:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tja, coś tak słyszałem, że na więźnia około 70 zł, a na pacjenta w szpitalu około 5zł jest przeznaczane  
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Nie przejmuj się, to liczby z kosmosu.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Zdaniem większości więzienia powinny chyba przypominać łagry. Nie na tym polega resocjalizacja. Nie widzę powodów, aby osoby tam przebywające miały nie mieć zapewnionego standardu. Inna sprawa, że wszyscy, w zależności od zakładu i pełnionej kary powinni pracować fizycznie i/lub zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, bądź takie przy okazji nabywać. Niby coś takie istnieje, ale kurwa to są rzeczy na miarę sprzątania jeziora albo malowania pawilonu przez grupę zazwyczaj zdrowych i silnych mężczyzn. Całe te więzienia mogłyby zostać przekształcone na wzór zakładów usługowych i w zależności od zapotrzebowania, uczestniczyć w budownictwie czy produkcji spokojnie zarabiając na utrzymaniu zakładu na wysokim standardzie, oraz z zyskiem dla skarbu państwa. Oczywiście w popierdolonej europejskiej kulturze nic takiego nie jest możliwe. Zaraz pojawiłyby się głosy o prawa człowieka, wyzysk, niewolnictwo, socjalizm i chuj wie co jeszcze. To nic, że coś takiego działa zarówno na korzyść państwa, społeczeństwa jak i osób skazanych dając im możliwość do nabycia doświadczenia i kwalifikacji i wskazania jakiejś drogi w życiu. Większość skazanych to nie "gangsterzy" zarabiający setki tysięcy, którym nie chciało się zapierdalać a zwykłe zagubione osoby wychowane patologii, którym zabrakło wzorców, zajęcia i celu w życiu. Oczywiście spora część, jak nie większość ma już odpowiednio przez lata zryty beret, ale to nie znaczy, że ideałem "resocjalizacji" jest niemal nieprzerwane przebywanie w pomieszczeniu z kilkoma innymi facetami, wpierdalanie zupy i oglądanie familiady.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

OTO POLSKA
#1446 2012-06-17, 18:19(Ostatnia zmiana: 2012-06-17, 18:19)
Niech produkują zabawki, ubrania - cokolwiek, co może zbić ceny tych przedmiotów.
Ciezko sie z toba Thoro nie zgodzić
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Niech produkują zabawki, ubrania - cokolwiek, co może zbić ceny tych przedmiotów.

Lokalny przemysł takich dupereli nie ma już praktycznie racji bytu nawet przy normalnej produkcji. Wszystko przeniesiono do chin bo i tak to jest masówka a w ten sposób robi się taniej. Ceny tych rzeczy (no w polsce różnie) też są niskie, oczywiście adekwatnie do byle jakiej jakości. W przypadku rzeczy markowych nie jest regułą, że płacimy za logo. Często są to drogie rzeczy, ale o wysokiej jakości. Nie mówię tu oczywiście o jakichś plebejskich najkach ermaxach, gdzie istotnie wyprodukowanie produktu to kilka dolarów a resztę ceny narzuca marketing i panujący trend. Zobacz np. w co ubrany jest Hank Moody z Californication. Klasycznie i prosto ale są to ubrania wysokiej jakości o co z tym idzie, droższe.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
zarabianie na siebie nazywać wyzyskiem? Niektórzy ludzi to mają coś we łbach nie tak. Szkodził społeczeństwu i ma mieć lepiej niż uczciwy obywatel, który zachorował? Niech chociażby skręca długopisy czy cokolwiek. My na wolności też musimy pracować i musimy żyć jakoś z tym "wyzyskiem".
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

OTO POLSKA
#1449 2012-06-17, 18:34(Ostatnia zmiana: 2012-06-17, 18:35)
To niech drogi budują. Calkowicie nie rozumiem sensu tych całych przetargów skoro i tak wygrywa ten, który zaproponuje najnizsza, najmniej realną stawkę. Potem dzieje się to co się dzieje i spółki, które napędzają gospodarkę padają bo nie są wypłacalne vide DSS. Paranoja. Czemu wszystko musi być maksymalnie skomplikowane? Przeszkolic więźniów, dać narzędzia i niech zapierdalają za przysłowiową miskę ryżu lub jakąś wypłatę, którą mogą przeznaczyć na paczke fajek czy co tam chcą - czyli kolejny zysk dla państwa oprócz tanich dróg. W Ameryce mają taki system pracy. Ludzie robią, zarabiają, kase dostają na koniec miesiąca lub gdy wychodzą z paki jako pieniądze na przeżycie. Nikt mi nie powie, że praca nie jest najlepszym sposobem na resocjalizację. Szczegolnie, że tak jak powiedziałeś, większość ludzi w polskich więzieniach to nie są jakieś szychy tylko zwykłe 'płotki', a często nie są nawet tymi 'płotkami'. Kwestia tylko tego jak takich ludzi dobrze upilnować. Ale myśle, że takie systemy i sposoby dawno są wypracowane, po prostu nikt z tego nie korzysta, nikt nie wykorzystuje ich potencjału.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
https://www.youtube.com/watch?v=XynB-iO1Q1c
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Nie da rady niestety zorganizować robót publicznych więziennych na masową skalę. To przez lobbing ze strony firm prywatnych. Pluli by się że odbiera im się szansę na rozkręcanie biznesu poprzez wykorzystanie nieopłacanych (mało opłacanych) więźniów do roboty, oraz klasyczne powiedzenie prywaciarzy a jakże nieprawdziwe powiedzenie, że to by zabrało miejsca pracy zwykłym ludziom. Dupa prawda. Miejsca pracy? Co kurwa? Oni tylko takie tworzą jak im się opłaca, mając jednocześnie w dupie swoich pracowników kiedy mogą sobie ich zwalniać dowolni i zatrudniać. Ludzi, którzy szukają pracy zawsze będzie od chuja więc mają z czego wybierać - prawo podaży i pobytu.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Patrząc po tym jak się nie wyrabiali z autostradami na euro, to faktycznie ci więźniowie zabrali by im wszystkie miejsca pracy ^^
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Podobno religia i etyka nie są już obowiązkowe.
 

kazzmir
  • Gość
Podobno religia i etyka nie są już obowiązkowe.

taaaaa
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/biskupi-chca-nowelizacji-rozporzadzenia-ws-ramowyc,1,5169228,wiadomosc.html

nie wiem czemu, ale odnoszę wrażenie że kościół w zasadzie nawet nie ukrywa że jest pasożytem, że przecież to ci ludzie podlegli watykanowi a nie warszawie walczą o swoje poletko, a ta cała historia z jezusami jest tylko pretekstem żeby jebać ludzi w dupe
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
nie wiem czemu, ale odnoszę wrażenie że kościół w zasadzie nawet nie ukrywa że jest pasożytem, że przecież to ci ludzie podlegli watykanowi a nie warszawie walczą o swoje poletko, a ta cała historia z jezusami jest tylko pretekstem żeby jebać ludzi w dupe
Dlatego coraz więcej osób wierzy już tylko w boga, nie w kościół i boga.
Jak jakiś czas temu znajomi szli do ślubu w kościele to ksiądz od nich zażądał prawie sześciu stów za udzielenie ślubu, kiedy jeszcze trochę wstecz było to "co łaska" i zdarzało się że ksiądz wstydził się przyjąć sto złoty twierdząc (i słusznie) że to jego obowiązek. Kościół się zmienił, teraz to już nie jest wspólnota, teraz to coś na wzór organizacji biznesowej, co jest przyczyną tego że kościół chyli się ku upadkowi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Kościół się zmienił, teraz to już nie jest wspólnota, teraz to coś na wzór organizacji biznesowej, co jest przyczyną tego że kościół chyli się ku upadkowi.
Tak kościół ma ze swoich działań duże zyski a księża żyją jak bogacze. Jako ciekawostkę powiem, że był u mnie na wsi proboszcz który był hazardzistą i przegrał ławki z kościoła w pokera.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Tak kościół ma ze swoich działań duże zyski a księża żyją jak bogacze. Jako ciekawostkę powiem, że był u mnie na wsi proboszcz który był hazardzistą i przegrał ławki z kościoła w pokera.
seems legit
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

OTO POLSKA
#1458 2012-06-23, 16:08(Ostatnia zmiana: 2012-06-23, 16:12)
Cytuj
co jest przyczyną tego że kościół chyli się ku upadkowi.

Jakiemu kurwa upadkowi? Po prostu uściślenie priorytetów. Szczerze mówiąc wolę już takie coś niż udawanie istnienia jakiejś zgranej wspólnoty religijnej i bycie wielce "zaskoczonym", gdy przychodzi do należności za potrzeb/ślub etc. Już teraz, pomijając podzamojskie wsie i Watykańską Republikę Podkarpacką ludzie są świadomi obłudy i komercyjnego charakteru tej instytucji a mimo to siedzą w tym dalej z powodu rodziny, nawyku, kultury, tradycji czy wygody. Skończyły się czasy, kiedy 16 letni pryszczaty licealista niósł przez internet pochodnię oświecenia.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko że ja mówię dokładnie o tym samym co ty, kościół jako wspólnota zanika, kościół jako organizacja jest, i zapewne będzie jeszcze długi czas póki będzie miał idiotów słuchających go.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry