Modele potworów 2021 5

O temacie

Autor proquest

Zaczęty 5.05.2010 roku

Wyświetleń 2021

Odpowiedzi 5

proquest

proquest

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Witam,
Gdzie znajdują się modele potworów?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Musisz zdekompilwoać je GothicSourcerem z odpowiedniego mds'a, który znajduje się w anims.vdf. Sprawa identyczna jak ze zbrojami, tu także nie są to zwykłe meshe ale ciało przypięte do szkieletu, całość w formacie asc który można importować/exportować wtyczką Kerrax do 3DSM i Blendera.

proquest

proquest

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy

proquest

Modele potworów
#2 2010-05-05, 14:08(Ostatnia zmiana: 2010-05-05, 16:36)
A jak to wykonać?

u mnie wszystkie zbroje wyglądają tak po zaimportowaniu: ;/

Opcja edit, posty łączę.
Musisz ukryć te kolorowe kostki, to kości animacji.
@maciejG: dwa raporty z rzędu o dwóch postach z rzędu? 0_o
Avallach


A jak je ukryć? I jak zdekompilować w tym sourcu?

Powie ktoś jak zdekompilować tym sourcem? Proszę

Przypominam po raz kolejny o opcji edit, następnym razem warn
Avallach
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Najpierw wypakuj GothicVDFSem lub GoManem odpowiedni plik mds. Następnie w Sourcerze
Tools -> Decompiler Models -> Dynamic (MDS or MSB)
Następnie ładujesz wypakowany plik MDS i wybierasz platformę (g1/g2nk). Katalogu roboczego najlepiej nie zmieniać.

proquest

proquest

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
A ten odpowiedni plik mds, to co?
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry