brak overlay=string 2958 11

O temacie

Autor karus

Zaczęty 20.12.2009 roku

Wyświetleń 2958

Odpowiedzi 11

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
Zgodnie z tym tematem;

Cytuj
http://themodders.org/index.php?showtopic=105&hl=

Chciałem sobie pozmieniać tryb chodzenia, zostałem magiem, mam 1 krąg, i niestety edytując w Notatniku plik HERO, nie znajduje mi linijki overlay=string. O co chodzi?
pzdr
 


karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
fakt dziala, tylko ze za kazdym razem musze to wpisywac, w sytuacji kiedy chce wylaczyc gre i wlaczyc.
 

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
A nie lepiej zmienić styl chodzenia w skrypcie bohatera?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
O nie ma nawet GMDK chyba, chce to zrobić modyfikując samego save'a. Korzystać z konsoli też nie chce bo musiałby robić to przy każdym włączeniu gry, co jest dla niego zbyt pracochłonne. Tak nawiasem mówiąc to nie rozumiem po co komu styl chodzenia maga skoro i tak lepiej się biega, a wtedy różnicy nie widać.

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
ref
 

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy

paladinho

brak overlay=string
#6 2010-01-04, 17:32(Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 17:32)
A gdyby na koniec pliku PC_Hero dać funkcje:


FUNC VOID Mdl_ApplyOverlayMds (hero)
 
   if ((hero.guild == GIL_KDF)
{
   set_ApplyOverlayMds   (self) == Humans_Mage.mds;
};


To trzeba przerobić ale coś w ten deseń (nie mówię że będzie działało, nie próbowałem)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

brak overlay=string
#7 2010-01-04, 18:11(Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 18:14)
Czytaj cały temat zanim coś napiszesz.
Cały problem w tym że on chce koniecznie to osiągnąć modyfikując save i o żadnej innej metodzie nie ma mowy :lol2:
On nie ma GMDK ani pojęcia o moddingu :lol2:
Proponowałem prostym cheatem, ale nie chce mu się robić tego przy każdym włączeniu gry ale savem raz na zawsze.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

brak overlay=string
#8 2010-01-04, 18:44(Ostatnia zmiana: 2010-01-04, 18:45)
Chyba chodzi o to, że wpisujesz hero export i eksportuje ci się bohater do Gothic/Saves/HERO_EXPORT.ZEN
Otwierasz go Notatnikiem, szukasz overlay=string:HUMANS_cośtam.MDS i zamiast cośtam wpisujesz MAGE, jeżeli cośtam to MILITIA itp. Potem w grze hero import.
EDIT:
Aha, właśni to było na tej stronie  :lol2:  .
 
Spoiler


paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Ja mówię, że tak byłoby prościej, gra sama wykonywała by polecenie a plik można mu wysłać to nie zajmuje 12gb.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Musiałbyś mu wysłać wszystkie skrypty, najlepiej od razu zreparsowane. I nie wiem czy dałoby się wczytać stare save'y. On się i tak uparł na modyfikację hero_export.zen i nie ma co dywagować na inne tematy skoro i tak z tego nie skorzysta.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry