co chcę osiągnąć?
chcę zrobić funkcję, która będzie sprawdzała, że jeżeli zostanie spełniony warunek np.npc na widok hero (lub inny niż hero) ma id w przedziale 1 do np. 1000 lub gidię GRD to......definiujemy, że np. zmienia się stosunek do głównego bohatera lub innego npc na hostile lub cokolwiek.
oczywicie jak zmienić stosunek to wiem i nie trzeba mi podpowiadać.
wazne, jak warunkować w funkcji id lub i gidlię innych niż hero
próbowałem cos takiego , ale niestety też nie działa[codebox]func void tiktak()
{
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSDAMAGE , ZS_ReactToDamage );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSMAGIC , B_AssessMagic );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSSURPRISE , ZS_AssessSurprise );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSENEMY , B_AssessEnemy );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSFIGHTER , B_AssessFighter );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSTHREAT , B_AssessFighter );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSWARN , B_AssessWarn );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSMURDER , ZS_AssessMurder );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSDEFEAT , ZS_AssessDefeat );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSFIGHTSOUND , B_AssessFightSound );
Npc_PercEnable (self, PERC_CATCHTHIEF , ZS_CatchThief );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSTHEFT , B_AssessTheft );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSTALK , B_RefuseTalk );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSENTERROOM , B_AssessEnterRoom );
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSUSEMOB , B_AssessUseMob );
if (Npc_CanSeeNpc (self, hero) && (self.id > 1))// lub (self.guild == GiL_GRD)
{
PrintScreen ("Nie jesteś mile widziany w starym obozie!", 27,16,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",1);///Edit by Pawbuj[/codebox]