Problem z nową zbroją 2156 7

O temacie

Autor Radek

Zaczęty 31.12.2009 roku

Wyświetleń 2156

Odpowiedzi 7

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Problem z nową zbroją
2009-12-31, 22:49(Ostatnia zmiana: 2009-12-31, 22:49)
Chcę zrobić zbroję na podstawie skórzanej zbroi, ale bez podmieniania tekstur-czyli dwie zbroje o różnych teksturach, ale jednym modelu. Do Gothic II NK. Wiem, dla niektórych to oczywiste, ale mi sprawia problem. Proszę o wyjaśnienie w miarę dokładnie.
Pozdrawiam

PS
Tylko nie dawajcie mi tego linku: http://themodders.org/index.php?showtopic=6415 , bo mi to nie działa (nie mam tych .asc, a mam GIINDK).
 


Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Problem z nową zbroją
#2 2010-01-01, 00:27(Ostatnia zmiana: 2010-01-01, 11:09)
Zrobiłem zbroje na podstawie skórzanego pancerza, z nową szarą teksturą, ale po wyrzuceniu i w ekwipunku mam kolor jak w orginale:

Co teraz :D
Edit
Możesz mi przesłać plik Speech1.vdf z folderu Data (nie _work\data, tylko data :D ). Przy instalowaniu GIINDK wbija mi błąd (robiłem reinstall)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Problem z nową zbroją
#3 2010-01-01, 12:04(Ostatnia zmiana: 2010-01-01, 12:04)
Musisz jeszcze zmodyfikować sam plik 3ds odpowiedzialny za item. Sama linijka visual_skin powinna tu pomóc, ale najwyraźniej gra odnosi ją tylko do pliku asc, a do 3ds z jakiegoś powodu już nie.
Co do tego vdf'a to nie wiem czy ktoś ci go podeśle, bo o ile pamiętam to jeden z najcięższych, są w nim pliki w formacie wave.

Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy

Radek

Problem z nową zbroją
#4 2010-01-01, 12:22(Ostatnia zmiana: 2010-01-01, 12:23)
Po zmodyfikowaniu tego 3ds wszystko ładnie działa. Wielkie dzięki za pomoc. A to efekt - musiałem się pochwalić (tylko ma ciemna teksturke):
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
do pancerzi z g2 jest visual skin na **** bo one niesa konczone numerem np hum_sldm_armor_v0 czili skript niezmiena nic. ale zavsze mozesz pliku visual ktory odpoviada za vyglond pancerza v sviece i eqipunku
 


Radek

Radek

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
A mógł byś to opisać jaśniej?? Nie bardzo rozumiem :)
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
tak . v g1 jest kazda textura pancerza konczona tym V0-C a  to jest visual skin czili jak zmienasz visual skin na 1
to tvoja textura sie muszi konczyc V1-C ale v G2 tego niezrobisz bo tamte armory niesa tak koncone nap paladin-C
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry