edycja pliku zs_dead.d 3196 8

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 24.12.2009 roku

Wyświetleń 3196

Odpowiedzi 8

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

edycja pliku zs_dead.d
2009-12-24, 20:41(Ostatnia zmiana: 2009-12-24, 20:51)
jak w teamcie dałem nastepujący krypt:
if (Npc_IsDead  (other))
&& (other.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)
&& (other.guild == GIL_VLK)

{
PrintScreen ("Morderca kopaczy!", -1,-1,"font_old_20_white.tga",1);
};
czyli chodzi o to,  aby po zabiciu kopacza wyskoczył nastepujący napis - niestety brak efektu - nie wiem, co zrobiłem złego.


pomoze ktoś?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

edycja pliku zs_dead.d
#1 2009-12-24, 20:49(Ostatnia zmiana: 2009-12-24, 21:33)
if (Npc_IsDead (other))Przecież to jest sprawdzanie czy dany NPC jest martwy, a ty chcesz po prostu aktywować jakąś funkcję w momencie jego śmierci. To nie to samo. Aha, prawdopodobnie pomyliłeś self z other.

Wystarczy samo
if (self.guild == GIL_VLK)&&(other == pc_hero)
{
PrintScreen ("Morderca kopaczy!", -1,-1,"font_old_20_white.tga",1);
};

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

edycja pliku zs_dead.d
#2 2009-12-24, 20:50(Ostatnia zmiana: 2009-12-24, 20:51)
Powinno byc:
if (Npc_IsDead (other)
&& (other.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)
&& (other.guild == GIL_VLK))

{
PrintScreen ("Morderca kopaczy!", -1,-1,"font_old_20_white.tga",1);
};
EDIT:
Za późno.
 
Spoiler

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

edycja pliku zs_dead.d
#3 2009-12-24, 20:53(Ostatnia zmiana: 2009-12-24, 21:33)
Przecież nie zmieniłeś w swojej odpowiedzi nic z kodu, skopiowałeś go po prostu :D

Po co wam ten warunek z aivarem i martwotą NPC? Przecież to funkcja aktywowana w momencie śmierci, wiadomo że podmiot jest martwy :D . Aha, zedytowałem swojego pierwszego posta i coś poprawiłem.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
avallach - nie działa.
daje przykład , który zadziała.
if   (Npc_IsDead  (EBR_100_Gomez))   
   && (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Gardist_atakI ))

pytanie dlaczego nie działa kiedy się chcemy odnieść wyłącznie do gildii, zamiast definiować konkretnego npc.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

edycja pliku zs_dead.d
#5 2009-12-24, 21:43(Ostatnia zmiana: 2009-12-24, 21:44)
Pytam po raz kolejny, po co wam ten warunek czy NPC jest martwy, skoro i tak to osadzasz w funkcji ZS_dead która jest uruchamiana w chwili śmierci?
W mojej funkcji wywala jakiś błąd czy zwyczajnie nic się nie dzieje? Może spróbuj jej użyć, ale usuwając warunek że pc_hero musi być mordercą.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

edycja pliku zs_dead.d
#6 2009-12-24, 21:52(Ostatnia zmiana: 2009-12-24, 22:22)
dałem to na początku pliku zs_dead i działa, pytanie tylko czemu.

jak wpisze samo if (self.guild == GIL_VLK) to działa, ale skąd wiem, ze zginał z moich rak? moga go zabic monstery , a i tak będziemy mordercą kopacza :D
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
próbowałem - nie działa
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry