Crysis 2 28574 115

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 9.04.2010 roku

Wyświetleń 28574

Odpowiedzi 115

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
dx11 w crysisie 2:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=AZqa_c7VbmM
[/media]





ciekawostka:
http://www.msnbc.msn.com/id/43312223/ns/technology_and_science-innovation/t/army-take-enemy-virtual-reality-world/
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Crysis 2
#101 2011-06-28, 17:24(Ostatnia zmiana: 2011-06-28, 17:29)
Większość efektów przeznaczonych dla DX10 dało się w cry1 odpalić na dx9. nie zdziwiłbym się, gdyby tu było to samo :D

no i te efekty koniec końców jakoś nie są tak "dx11" jakby się wydawało. Refleksy na podłodze? zapraszam do chociażby bioshocka czy ut3. ta fajna ściana z cegłami? niemal identyczny efekt osiągają modderzy stalkera SHOC nawet bez ingerencji w shadery. ot, podkręcić jedno ustawienie. te całe "pom" chyba dałoby się rozwiązać tak samo jak ścianę.

słowem jak jutro wyjdzie "crysis 2 fakedx11 mod" to to będzie normalne :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Crysis 2
#102 2011-06-28, 17:24(Ostatnia zmiana: 2011-06-28, 17:38)
Czym jest pierwszy efekt? Zawsze myślałem że za coś takiego odpowiada tesselacja lub w ostateczności silna normalka/parallax.

//edit: znalazłem coś takiego:
Cytuj
The reason why POM is still used is because it's more performance efficient than tesselation

PoM only plays with lights and perspective to give you the illusion of height in the texture, however this effect does not make geometry, so around the edges it doesn't look really good

Tesselation takes the texture and makes real geometry out of it, looks better, interacts better with lighting, and even at some point it could even interact with physics

//edit2: ok, już znalazłem - to rzeczywiście Parallax Occlusion Material, ponoć działa nawet na dx9.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mapowanie_paralaksy

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis 2
#103 2011-06-28, 17:46(Ostatnia zmiana: 2011-06-28, 17:47)
dobra jebać to





























Cytuj
Coming Wednesday the 29th 2011 Crytek will release the "Map Editor Pack" on MyCrysis.
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
mieli wydać cały cryengine w taki sam sposób jak UDK. co z tym?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Same pierdoły. Z resztą co z tego, skoro sama gra jest nudna i przeciętna do bólu?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis 2
#106 2011-06-28, 18:11(Ostatnia zmiana: 2011-06-29, 10:29)
Cytuj
dobra jebać to
a zresztą nie jebać tego:
Cytuj
When using the new “Ultra” spec, DX9 platforms will benefit from real-time local reflections and contact shadows. The owners of DX11 platforms, in addition, will be able to enjoy hardware tessellation (requires the installation of the “DX11 Ultra Upgrade”), parallax occlusion mapping and several improvements for shadows, water, particles, depth of field and motion blur.

to bedzie nowe na dx9, na dx11 będzie teselacja, pom i reszta pierdów

Cytuj
mieli wydać cały cryengine w taki sam sposób jak UDK. co z tym?
http://www.develop-online.net/news/34466/Free-to-use-CryEngine-plans-emerge

pograłem trochę na tych patchach i dx11. na singlu elegancko, zero zwieszek, chociaż zamiast dodawać jakąś tam teselację, ulepszyłbym AI (teraz to się modderzy tym zajmą :lol2: ). A multi.... masakra. na singlu miałem stabilne 34-38 fpsów, tak na multi mam 20-25 :<<

Cytuj
co z tego, skoro sama gra jest nudna i przeciętna do bólu?
może i jest przeciętna, ale:

timotei :3 :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis 2
#107 2011-06-29, 20:09(Ostatnia zmiana: 2011-06-29, 23:09)
http://www.mycrysis.com/download/Crysis_2_ModSDK_1.0.exe
nie muszę dawać kometarza. moja opinia jak się ściągnie a ściąga się tylko 130kb/s :<< ale co tam
tylko na 64bit, nad ver 32bit pracują, z tego co wyczytalem na fejzbuku

http://www.packtpub.com/cryengine-3-cookbook/book?monthly=true
na prawo dajemy sample chapter i mamy przykładowy rozdział (tworzenie pojazdu). jak będzie na warezach to się zaopatrzę :D

edit:
http://sdk.crymod.com/dashboard.action
oficjalna dokumentacja. co do edytora to muszę powiedzieć, że zjebali sprawę dając grę na konsole. w kwestii tworzenia shaderów prowadzi już 4 letni cryengine2.

natomiast z ciekawszych rzeczy Modular editor, dzięki któremu z założenia możemy ofc tworzyć budynki. z założenia, bo nie rozkminiłem tego, ale mało czasu się bawiłem edytorem

fajnie też że można z poziomu edytora uruchomić grę, ułatwia sprawę przy robieniu pełnowymiarowych screenów :D
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis 2
#108 2011-07-28, 23:14(Ostatnia zmiana: 2011-07-28, 23:16)
Cytuj
Crymod
Currently putting together some plans for a Crymod competition. Get your Sandbox faces on people! >:-[

pozdro biczyz
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
nioh nioh nioh hehehe
http://crytek.com/news/crytek-releases-cryengine-3-sdk-free-of-charge
NARESZCIE, ale najpierw muszę przerobić dokumentacje, potem biore się za cookbooka :lol:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przecież to i tak wygląda chujowo w porównaniu do Gothica. Nie rozumiem czym tu się podniecać.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
w crysisie masz nanokombinezon runiczny
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A w Gothicu czerwoną sukienkę.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jak ktoś znajdzie jak to jest z licencjonowaniem dla noobów chcących zrobić darmową gierkę z ewentualnymi mikrotransakcjami niech napisze :D  Ja znalazłem tylko jakąś wzmiankę 20% royalty (zysk od wszystkich dochodów), ale zgubiłem to i nigdzie nie jest potwierdzone, są tylko wzmianki że licencje są "atrakcyjne" i żeby po szczegóły "skontaktować się z nimi".

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Crysis 2
#114 2011-08-17, 20:19(Ostatnia zmiana: 2011-08-17, 20:22)
BEZINTERESOWNIE AVALLACH
Cytuj
Commercial games produced with the SDK will require a 20% revenue cut to Crytek. We'll have more in-depth information on this subject shortly.

od

Cytuj
Community Representative

no dziękuje za propsa Avasiu :*
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry