No właśnie, czyli wiadomo dlaczego nic się nie dzieje. Bo nic się nie ma dziać, skoro nigdzie tego nie dałeś.
Dodatkowo ten skrypt to generalnie rzecz biorąc śmieć.
1. Naucz się podstaw Daedalusa / programowania w ogóle. Gdybym był parserem, to swoją tyradę zacząłbym od "U: PAR: Unknown identifier "POWER"". Potem pewnie Unexpected token: ATTRIBUTE_HITPOINTS. Linijka "MIXTURE_POWER == FALSE;" choć być może składniowo poprawna (w niektórych językach na pewno by przeszła, nie jestem pewien czy w Daedalusie), totalnie nic nie robi. Zwraca jedynie wartość równą !MIXTURE_POWER, ale nie przekazuje jej dalej.
2. Parser ci tego nie powie, ale prawdopodobnie nie rozumiesz jak działa Ai_Wait i używasz go do czego innego, więc oczywiście nie da takiego wyniku jakiego oczekujesz. Na koniec, czego parser też ci nie powie, odtworzenie animacji wstawania na martwym npc raczej nie sprawi że on ożyje.
3. Naucz się tego że żeby kod coś zrobił, musi zostać wywołany. W twoim przypadku powinieneś jako triggera użyć funkcji ZS_Dead, ale najpierw musisz napisać sobie poprawną funkcję.