funkcje on state 2134 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 30.03.2014 roku

Wyświetleń 2134

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie wiem dlaczego niektóre funkcje on state nie moga byc wykonywane przez hero lub odwrotnie, hero może uzyć pochodni ,a pozostali npc - nie czy to oznacza brak odp. wpisu w anims.d
przykład skryptu listu, który  może trzymać w ręku inna postać niżeli hero.

// Visualisierung: Schriftstück lesen -> 'self' zieht ein Stück Pergament aus der Tasche und wirft einen Blick drauf
func void B_UseFakeScroll ()
{
if ( C_BodystateContains(self, BS_SIT) )
{
AI_StandUp (self);
AI_TurnToNpc (self, hero);
};
CreateInvItem (self, Fakescroll);
AI_UseItemToState (self, Fakescroll, 1);
AI_Wait (self, 3);
AI_UseItemToState (self, Fakescroll, -1);
};
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
A to by niedziałało?
func void B_UseFakeScroll (var C_NPC who)
{
   if ( C_BodystateContains(who, BS_SIT) )
   {
      AI_StandUp      (who);
   };
   CreateInvItem      (who,   Fakescroll);
   AI_UseItemToState   (who,   Fakescroll,   1);
   AI_Wait            (who,   3);
   AI_UseItemToState   (who,   Fakescroll,   -1);
};
Tylko potem dajesz B_UseFakeScroll(hero);
Nie mam pojęcia czy działa :F


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A to by niedziałało?
func void B_UseFakeScroll (var C_NPC who)
{
   if ( C_BodystateContains(who, BS_SIT) )
   {
      AI_StandUp      (who);
   };
   CreateInvItem      (who,   Fakescroll);
   AI_UseItemToState   (who,   Fakescroll,   1);
   AI_Wait            (who,   3);
   AI_UseItemToState   (who,   Fakescroll,   -1);
};
Tylko potem dajesz B_UseFakeScroll(hero);
Nie mam pojęcia czy działa :F

dodałem w dialogu CreateInvItem      (self,   Fakescroll); i zadziałało, nie wiem czemu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry