Kompilacja do MDS'a. 2871 6

O temacie

Autor Mr.Kaka

Zaczęty 25.11.2013 roku

Wyświetleń 2871

Odpowiedzi 6

Mr.Kaka

Mr.Kaka

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Używając vdfsa zdekompilowałem plik anims.vdf. Nastepnie Gothic Sourcerem zdekompilowałem plik HUMANS.mds żeby otrzymac pliki .asc zbroi którą przerobiłem i jak teraz z powrotem złożyć te pliki .asc razem z moja przerobioną zbroją w całość w MDS'a? Podobną sytuację mam z głową ponieważ z pliku głowy HUM_HEAD_costamcostam.mmb dostałem pare .asc ktore przerobiłem na swoje potrzeby. Zatem jak złozyc .asc zbroi i .asc głowy do "kupy" że tak się wyrażę :D ?
 


Mr.Kaka

Mr.Kaka

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Właściwe miejsce tzn. Gdzie? Chodzi o gothica 1.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
_work\data\anims z zachowaniem odpowiednich podfolderów wygenerowanych Sourcerem. Anims.vdf musisz wcześniej tam wypakować GothicVDFSem, zmienić jego nazwę na np anims.vdf.disabled (żeby gra nie mogła czytać z niego oryginalnych wersji plików) i skasować skompilowane wersje plików które chcesz skompilować z _work\data\anims\_compiled (mogą to być np wszystkie humans*).

Mr.Kaka

Mr.Kaka

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Mr.Kaka

Kompilacja do MDS'a.
#4 2013-11-27, 21:24(Ostatnia zmiana: 2013-11-28, 18:04)
Ok dzięki, jutro to przetestuję. Zauważyłem jednak że dużo ludzi edytuje .3ds'y w _workk/data/meshes ściągnięte z internetu bo chyba nie da się wyciągnąć .3ds'a z plików gothica czy gothica2? Jest jakaś różnica między modelem takiej zbroi w .asc a .3ds ?

PS. Nie wiem dlaczego ale to nie działa. Anims.vdf wyrzuciłem sobie do pulpitu i HUMANS.mds też i zamiast niego dałem wypakowany folder asc_humans z moją zbroją. O dziwo nadal pokazuje mi się standardowy model zbroi, nie mam pojęcia skąd mogła ponownie wziąść się w grze.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Model .3ds to model itemu wyrzuconego z ekwipunku - zbroi ściągniętej i "złożonej" w małą stertę. W .asc jest zanimowany model który zastępuje ciało postaci która zakłada daną zbroję.

Czy na pewno usunąłeś odpowiednie oryginalne skompilowane pliki z _work/data/anims/_compiled? Inaczej gra będzie czytała je zamiast skompilować twoje świeże pliki źródłowe.

Mr.Kaka

Mr.Kaka

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
OK udało mi się rozwiązać problem metoda prób i błedów, nie wiedziałem ze _compiled to własciwie pliki a .mds to tylko ich spis :D, wszystko pieknie działa. Dzieki, do zamkniecia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry