Powiększenie zasięgu bariery 1441 4

O temacie

Autor kokosz3

Zaczęty 24.07.2013 roku

Wyświetleń 1441

Odpowiedzi 4

kokosz3

kokosz3

Użytkownicy
posty24
Propsy9
  • Użytkownicy

kokosz3

Powiększenie zasięgu bariery
2013-07-24, 18:12(Ostatnia zmiana: 2013-07-24, 18:35)
Tak jak w opisie wie ktos jak to zrobic ???



PS.

czy jak oteksturuje Mape w Spacerze moge ja zeskalowac w blenderze bez straty tego co zrobilem ??
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Sprawa jest bardzo problematyczna. Bariera jest zaprogramowana w silniku, zarówno ta wizualna, widoczna jako magiczna kopuła z błyskawicami, jak i ta która odpowiada za rażenie bohatera prądem kiedy oddala się od środka mapy. Ciebie interesuje ten drugi komponent. Jest on ujęty w klasie (singletonie) oMagFrontier. Niestety, nie znajdziesz jej zdekompilowanej wersji w internecie, a wątpię żeby ktoś dla ciebie ją przygotował. Gdybyś ogarniał reverse-engineering, assemblera oraz C mógłbym cię trochę naprowadzić, ale jak zgaduję tak nie jest.

kokosz3

kokosz3

Użytkownicy
posty24
Propsy9
  • Użytkownicy
Asma znam ale nie w takim stopniu zeby "Komfortowo" zmieniac kod silnika  :[  czyli temat do zamkniecia
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Powiększenie zasięgu bariery
#3 2013-07-24, 19:12(Ostatnia zmiana: 2013-07-24, 19:36)
To poczekaj :D
Obczaj tą funkcję, jestem prawie pewien że to ona odpowiada za to czy (kiedy) bohater ma być rażony prądem:
http://htmlpaste.com/6ad768f426f280ee3d96d73d493b3fa32773c0f4
Widać że jest sprawdzana nazwa świata (bariera jest tylko w świecie o nazwie "WORLD" (.zen)), jest też sprawdzane czy jakaś zmienna jest większa od 650.0 i 1200.0. Na koniec jest wywołanie innej funkcji, która już z kolei pośrednio odpowiada za wywołanie efektów graficznych strzelenia gracza piorunem.

Wystarczyłoby znaleźć adres pod którym jest stała określająca "zasięg" bariery, zmiana siedzącej w nim wartości jest już prosta (trzeba skorzystać z pozwalających na modyfikację pamięci zestawu skryptów Ikarus lub biblioteki gtools).

Jak masz IDA Pro (albo potrafisz korzystać z torrentów) to paczaj offset 0046D630 i dalej.

kokosz3

kokosz3

Użytkownicy
posty24
Propsy9
  • Użytkownicy
Dzieki za pomoc
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry