Npc nie walczy magią 2189 5

O temacie

Autor

Zaczęty 30.05.2013 roku

Wyświetleń 2189

Odpowiedzi 5

gothic1210
  • Gość
Hej. Mam problem z npc zrobionym "jako potwór". Problem jest taki, że npc nie używa czaru tylko atakuje mnie pięściami. Co zrobiłem źle?
/*************************************************************************
** Poszukiwacz Prototype **
*************************************************************************/

PROTOTYPE Mst_Default_Poszukiwacz(C_Npc)
{
name = "Poszukiwacz";
guild = GIL_GRD; // sprawdzałem na 4 rozdziale jak coś
npctype = NPCTYPE_GUARD;
level = 18;
//-----------------------------------------------------------
attribute [ATR_STRENGTH] = 60;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 60;

attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 200;

attribute [ATR_MANA_MAX] =       40;
attribute [ATR_MANA] = 40;

protection [PROT_BLUNT] = 45;
protection [PROT_EDGE] = 40;
protection [PROT_POINT] = 15;
protection [PROT_FIRE] = 15;
protection [PROT_FLY] = 30;
protection [PROT_MAGIC] = 40;
//-----------------------------------------------------------
damagetype = DAM_EDGE;

//-----------------------------------------------------------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MAGE;
//-----------------------------------------------------------
senses =       SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range =       3000;

aivar[AIV_MM_Behaviour] = PASSIVE;

aivar[AIV_MM_PercRange] = 1200;
aivar[AIV_MM_DrohRange] = 1000;
aivar[AIV_MM_AttackRange] = 700;
aivar[AIV_MM_DrohTime] = 5;
aivar[AIV_MM_FollowTime] = 10;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
//-------------------------------------------------------------
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;

aivar[AIV_MM_RestStart] = OnlyRoutine;
};
//-------------------------------------------------------------
// Zwei Hautfarben mit jeweils zwei Gesichtstexturen
//-------------------------------------------------------------
func void Set_Poszukiwacz_Visuals()
{
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 1,1 ,"Hum_Head_Psionic", 24,  2, PoszukiwaczArmor);
Npc_SetTalentSkill ( self, NPC_TALENT_MAGE,6);
EquipItem (self, ItArRunePyrokinesis);
CreateInvItem (self, ItArRuneFireball);
AI_DrawWeapon (self);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,-1);
};

/*************************************************************************
** Poszukiwacz     **
*************************************************************************/

INSTANCE Poszukiwacz (Mst_Default_Poszukiwacz)
{

Set_Poszukiwacz_Visuals();
Npc_SetToFistMode(self);
Npc_SetTalentSkill ( self, NPC_TALENT_MAGE,6);
};

Jak podejdę do niego i nacisnę C (marvin mode aktywny) to wtedy wyciąga czar.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

gothic1210
  • Gość
Czyli muszę robić poszukiwaczy ręcznie. Szkoda. Dzięki.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Napisałbym o smokach, orkach i czymś tam jeszcze, ale po co? Skoro pisałem o tym w temacie zalinkowanym przez Toworisha?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


gothic1210
  • Gość
Sorry. Kiedyś ustawiałem mu gildię demon/ork-szaman i nie działało. Nie wiem, może coś miałem dalej źle w skryptach. W każdym razie dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry