Błąd przy modelu zbroi asasyna 2861 12

O temacie

Autor Johntsy

Zaczęty 11.07.2013 roku

Wyświetleń 2861

Odpowiedzi 12

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Johntsy
RaveN Studio

Błąd przy modelu zbroi asasyna
2013-07-11, 10:29(Ostatnia zmiana: 2013-07-11, 10:35)
mam problem wielki , pobralem model assasyna z gry , i podczepiłem go do kosci gothica  , ale jak ubieram go to mnie wywala z gry czemu ? :(
chce dodac ze model asc ma wielkosc 7 mb , moze to tego wina ze jest wielki , albo ze ma wiele textur roznych na sobie


chodzi mi o te tekstury
*3DSMAX_ASCIIEXPORT 110
*COMMENT "[ Kerrax ASCII Model eksporter ] - Apr 13 2011"
*SCENE {
*SCENE_FILENAME ""
*SCENE_FIRSTFRAME 0
*SCENE_LASTFRAME 100
*SCENE_FRAMESPEED 25
*SCENE_TICKSPERFRAME 192
*SCENE_BACKGROUND_STATIC 0 0 0
*SCENE_AMBIENT_STATIC 0.2 0.2 0.2
}
*MATERIAL_LIST {
*MATERIAL_COUNT 1
*MATERIAL 0 {
*MATERIAL_NAME "MultiMtl #0"
*MATERIAL_CLASS "Multi/Sub-Object"
*NUMSUBMTLS 13
*SUBMATERIAL 0 {
*MATERIAL_NAME "Material.0008f1"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "ACRobeSh.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 1 {
*MATERIAL_NAME "Material.00068b"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "ACRobeSh.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 2 {
*MATERIAL_NAME "Material12"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "AChood.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 3 {
*MATERIAL_NAME "Mat1"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "rai.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 4 {
*MATERIAL_NAME "Material.00041e"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "ACgloves.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 5 {
*MATERIAL_NAME "Material.1"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "ACRobePa.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 6 {
*MATERIAL_NAME "Material125"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "ACboots.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 7 {
*MATERIAL_NAME "Material"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "ACshorts.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 8 {
*MATERIAL_NAME "Material124"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "ACRobeSh.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 9 {
*MATERIAL_NAME "Mat"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "mata.tga"
}
}
*SUBMATERIAL 10 {
*MATERIAL_NAME "Material123"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_DIFFUSE 0.498039 0.498039 0.498039
*MAP_DIFFUSE {
*BITMAP "rai.tga"
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Błąd przy modelu zbroi asasyna
#1 2013-07-11, 10:47(Ostatnia zmiana: 2013-07-11, 13:38)
Nie ma czegoś takego jak "pobieranie modelu z gry". Jeśli np zrippowałeś go z g3, to pewnie ma za dużo trójkątów. Górny rozsądny limit to o ile kojarzę jakieś 3k.

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Johntsy
RaveN Studio

Błąd przy modelu zbroi asasyna
#2 2013-07-11, 11:03(Ostatnia zmiana: 2013-07-11, 11:06)
pobralem model assasyna ktory jest wyciągniety z gry assasins creed 2
 

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co wyskakuje w zSpy?
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
pobralem model assasyna ktory jest wyciągniety z gry assasins creed 2

 :O  

Chciałeś wstawić model z gry z 2010 do gothica?
Odchudzałeś chociaż trochę (bardzo) ten model ?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pewnie nie skoro waży 7 mb. W Gothicu najcięższa zbroja waży 2.42 mb.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
no nietylko np zbroje z skyrima podpiolem i tez przy niej blad wysakuje , a niby wszystki bipy sa podpiete
zbroja wazy 1.5 mb
 


Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Johntsy
RaveN Studio

Błąd przy modelu zbroi asasyna
#8 2013-07-13, 11:29(Ostatnia zmiana: 2013-07-13, 11:30)
jak zmniejszyc ilosc trójkątów? by poprawnie gra odczytala zbroje?
 


Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
bardzo prosze cie bys podal nazwe programu
 

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Wymodeluj sobie na nowo. Programy: Blender, 3ds Max, ewentualnie Wings3d
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio

Johntsy
RaveN Studio

Błąd przy modelu zbroi asasyna
#12 2013-07-13, 12:24(Ostatnia zmiana: 2013-07-13, 13:37)
ja niemam zielonego pojecia o wygenerowaniu podobnej zbroi
no chyba ze mi ktos da poradnik jakis

mam takie pyt jak wygeneruje model zbroi w innym programie niz gmax/wigns/bledner/3dsmax/cinema 4d  , pozniej skopiuje go  do gmaxa i  popodpinam  model  do kosci z gothica to gra przyjmie model?
chce powiedziec ze model bedzie zawieral malo trojkątow
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry