dodatkowy mob 3870 12

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 23.03.2013 roku

Wyświetleń 3870

Odpowiedzi 12

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wie ktos jak podmienić visual moba w zenie w niketórych miejscach ?

tzn. chće mieć stary  jak i nowy model w grze.
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

dodatkowy mob
#2 2013-03-23, 16:32(Ostatnia zmiana: 2013-03-23, 16:38)
Nie działa klikanie na niego w Spacerze i zmiana visuala na ten nowy? Masz w ogóle ten nowy?
teraz póbowałem. otwiera mi się folder , gdzie sa zeny, kliknąłem na barq_goblin.mds i apply, jednak bez rezultatu.

przyznam się, że nigdy tego nie robiłem.
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Klikasz na jakiegos moba i klikasz na visual i na dole pojawi ci sie nazwa modelu to ją zastąp nazwą swojegoz dopiskiem formatu i daj Aplly. Tylko musisz miec ten nowy plik wsadzony do odpowiedniego folderu.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Klikasz na jakiegos moba i klikasz na visual i na dole pojawi ci sie nazwa modelu to ją zastąp nazwą swojegoz dopiskiem formatu i daj Aplly. Tylko musisz miec ten nowy plik wsadzony do odpowiedniego folderu.
ale chyba nie muszę robić nowego wpisu w mds tj. barq_goblin?

czy wystarczy jak wsadzę barq_goblin.asc do folderu asc_anims/ ?
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spróbuj wkleic go do Anims/_compiled a w visul wpisz barq_goblin.asc(nazwa.rozszerzenie) i daj apply
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Spróbuj wkleic go do Anims/_compiled a w visul wpisz barq_goblin.asc(nazwa.rozszerzenie) i daj apply
w spacerze działa, tylko dlaczego pierwotne rozszerzenie jest .mds?
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co mi sie wydaje to MDS to plik z animacjami i kuznia, kowadła itp są w tym rozszerzeniu a np łożko jest w asc.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

dodatkowy mob
#8 2013-03-23, 19:22(Ostatnia zmiana: 2013-03-23, 19:29)
Z tego co mi sie wydaje to MDS to plik z animacjami i kuznia, kowadła itp są w tym rozszerzeniu a np łożko jest w asc.
teraz pojawia się nastepny problem. mam animację do grillowania ścierwojada i npc normalnie pokręca rusztem. teraz przy goblinie tylko macha rękami i nie rusza rusztem. goblin pochodzi z WOGa.

mamy nast. plik mds. czy trzeba go wpakować do humans.mds czy może byc oddzielnie?

Model ("BARBQ")
{

meshAndTree ("BARBQ_GOBLIN.asc")


aniEnum
{

ani ("s_S0" 1 "s_S0" 0.0 0.0 M. "BARBQ_Scav_Use.asc" F 4 4)
ani ("t_S0_2_S1" 1 "s_S1" 0.0 0.0 M. "BARBQ_Scav_Use.asc" F 5 14)
aniAlias ("t_S1_2_S0" 1 "s_S0" 0.0 0.0 M. "t_S0_2_S1" R)
ani ("s_S1" 1 "s_S1" 0.0 0.0 M. "BARBQ_Scav_Use.asc" F 15 174)
{
*eventSFX (45 "BBQ_SCAVENGER" EMPTY_SLOT )
}

}
}
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
daj link do tego
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

dodatkowy mob
#10 2013-03-23, 19:35(Ostatnia zmiana: 2013-03-23, 21:06)
daj link do tego
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=666&cat=1&page=4&order=0


jednak działa. nie ma potrzeby nic wklejania do humans.mds,

 asc do asc_anims i jest git :lol2:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

dodatkowy mob
#11 2013-04-06, 15:24(Ostatnia zmiana: 2013-04-06, 15:44)
mam kolejne pytanie odnośnie mobów. mam funkcję, która wywołuję tick tockiem i sprawdza ile razy przekręcilismy klucz w ksrzyni i zaleznie od tego daje nam expa.

chce zrobić , aby funkcja była uruchamiana podczas reakcji ze skrzynią (bez wyświetlania się dialogów).

czyli jeżeli przekrecliciliśmy własciwie wytrychem to  funkcja jest wywoływana od początku, jeżeli nie to wyświetleane jest dopiero exp.
 

reasumując potrzebuję, aby ktoś mnie naprowadził jak wywoływać ponownie funkcję, jeżeli spełniony jest odp. warunek w trakcie interackji z mobem.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
pytanie, czy robiąc monolog przy danym mobie muszę w zenie każdorazowo klikać na każdy jeden obiekt i dodawac nazwę funkcji. gdzieś zasłychnąłem o drzewku vobów (tzn. słyszałem tylko nie wiem , w którym kościele).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry