Dekompilacja skryptów Gothic I demo 3004 5

O temacie

Autor kokosz333

Zaczęty 1.04.2013 roku

Wyświetleń 3004

Odpowiedzi 5

kokosz333

kokosz333

Użytkownicy
posty14
Propsy1
  • Użytkownicy
Pytanie jak w temacie


P.S jak podobny temat był to przepraszam
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Dekompilacja skryptów Gothic I demo
#1 2013-04-01, 16:39(Ostatnia zmiana: 2013-04-01, 16:40)
:- |
Bierzesz gothic.dat, dekompilujesz, cieszysz michę.


Podpowiem, GothicSoucer Ci się przyda.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kokosz333

kokosz333

Użytkownicy
posty14
Propsy1
  • Użytkownicy
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Jeśli nie wiesz jak go użyć, to polecam zapoznać się z początkiem tego tutorialu.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dekompilacja skryptów Gothic I demo
#4 2013-04-01, 19:25(Ostatnia zmiana: 2013-04-01, 20:18)
To ja jeszcze uzupełnię odpowiedź Sawika, mianowicie Gothic Sourcer przyda ci się do tego żeby się dowiedzieć że nie zdekompilujesz nim tych skryptów ;p
Pierwsze demo miało inną budowę klas niż finalna wersja gry, tak tego nie zrobisz.
Potrzeba do tego mitycznej, ruskiej wersji alpha Sourcera która jeszcze to potrafiła, niestety wiedza o niej zaginęła w mrokach dziejów. Jak do czegoś ich potrzebujesz, to możesz pobrać zdekompilowane przeze mnie, znalazłem je w głębi dysku :)
http://speedy.sh/eJcHa/gothicalpha-decompiled.7z
Hasło: primaaprilis

@down: nie mam pojęcia o czym mówisz. Zaglądałeś do tego archiwum? :pokerface:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
heheheheh avallach hehehehehe dowcipnisiu hehehe
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry