zbroja + niewidzialność 3280 7

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 14.07.2012 roku

Wyświetleń 3280

Odpowiedzi 7

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Czy da się zrobić coś typu zakładam zbroje i nikt mnie nie widzi, nawet kiedy się skradam albo wyciągam broń, bądź kogoś zabijam? Albo chociaż zrobic tymczasowy tryb niewidoczności na klawisz? Potrzebuje do filmiku, nie do moda.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pewnie, powyłączać perceptiony. Każdemu npc musisz dać całą Npc_PercDisable ze wszystkimi wykorzystywanymi przez nich perceptionami, albo znaleźć miejsca gdzie są włączane (Npc_PercEnable) i je wykomentować.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

zbroja + niewidzialność
#2 2012-07-14, 22:40(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 22:40)
Pewnie, powyłączać perceptiony. Każdemu npc musisz dać całą Npc_PercDisable ze wszystkimi wykorzystywanymi przez nich perceptionami, albo znaleźć miejsca gdzie są włączane (Npc_PercEnable) i je wykomentować.
najprościej chyba będzie notepad++

znajdź
Npc_PercEnable
zamień na
//Npc_PercEnable

i po kłopocie ;d  na nic nie będzie reagował ;d

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tylko że to ma się stać dopiero po założeniu zbroi nie wiem czy doczytaliście.
On chce to zrobić w trakcie gry, co będzie trochę trudniejszą sztuką.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Wystarczy jeśli "self" ma założoną broń to nic a jeśli nie to "other" nie mają tego xD
Mi się wydaje że to tak powinno działać.JA dałem tylko sposób, skryptów musisz sam poszukać ale to podstawy wystarczą.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tylko że to ma się stać dopiero po założeniu zbroi nie wiem czy doczytaliście.
On chce to zrobić w trakcie gry, co będzie trochę trudniejszą sztuką.
Nie wiem czy doczytałeś ale wspomniał też ze potrzebuje tego do filmu więc myślę ze to bez różnicy czy po założeniu czy przed. Z reszta avallach wspomniał o Npc_PercDisable więc pomysł odnośnie po założeniu jest.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
The easiest way is to use the levelinspector. Just insert him into the game (open the console and type "insert PC_Levelinspector") and gain control by focussing him and pressing 'o'. He will be ignored by basically everyone, though I'm not a 100% sure about stealing things.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie wiem czy doczytałeś ale wspomniał też ze potrzebuje tego do filmu więc myślę ze to bez różnicy czy po założeniu czy przed.
W takim razie mało wiesz o kręceniu filmów :D

Najlepiej byłoby zrobić w sumie coś na zasadzie ulu-mulu w formie pierścienia/amuletu, których wcale nie widać. UM działało na orków a ta błyskotka działałaby również na pozostałych NPC.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry