Wyświetlanie pewnej wartości na pasku. 2743 7

O temacie

Autor

Zaczęty 7.06.2011 roku

Wyświetleń 2743

Odpowiedzi 7

gothic1210
  • Gość
Planuję napisać taki skrypt:
1. Chcę przypisać pewną wartość do itemu.
W tym celu chcę umieścić w jego skrypcie wpis:
wartosc1=100
Teraz pytanie: Czy muszę to gdzieś uwarunkować czy coś? Może wpisać gdzieś żeby ta wartość była odczytana, bo pewnie przy reparsie wyskoczy mi komunikat o błędzie.

2. Teraz Ikarusem chciałbym zrobić skrypt który po użyciu przedmiotu uaktywniałby pasek pokazujący wartosc1.

Czy do tego potrzebna jest ta funkcja:
oCViewStatusBar ?

I jeśli to ta, to jak ustalić położenie paska jego teksturę itd.?

3. Teraz chciałbym napisać tic_toca. Mam tu problem z pewną rzeczą. Mianowicie co zrobić żeby:
gdy watosc1=0
to item zniknie, bezi przestanie z niego korzystać lub zamieni się w coś innego?
Mam nadzieję że logicznie wszystko poukładałem.  :D  
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Wyświetlanie pewnej wartości na pasku.
#1 2011-06-07, 15:56(Ostatnia zmiana: 2011-06-07, 15:57)
dobry kawał :D  :D  :D  :D  :D  :D
Myślisz że ktoś zrobi Ci taki skrypt? Aby zabierać się za takie rzeczy trza dobrze znać się na modowaniu a nie potrafić napisać skrypt npc i dialogi do niego.
Ale żeby nie było pasek najlepiej zrób fontem a w tedy obędzie się bez ikarusa
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Z góry ci mówię że tego nie zrobisz, widać że nie masz pojęcia o Ikarusie czy choćby zwykłych skryptach. Tworzenie nowego prawdziwego paska to BARDZO trudna rzecz. oCViewStatusBar to nie funkcja tylko jedna z klas.

Co do pierwszego problemu to o ile zrozumiałem chcesz rozszerzyć klasę o nową zmienną. Jest to niemożliwe, parser kontroluje rozmiar ze względów bezpieczeństwa.

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
I już nie będzie Edycji Rozszerzonej :lol2:

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
EDIT: dlaczego ja tak długo pisze :D  ... :/

jeśli chcesz do item`u dać wartosc1 to musisz zmienić clase tego obiektu być może jest jakiś sposób na to lecz raczej nie ma takiej możliwości opisz dokładnie po co te liczby itp to może zaproponujemy inne rozwiązanie ;)

Cytuj
Myślisz że ktoś zrobi Ci taki skrypt? Aby zabierać się za takie rzeczy trza dobrze znać się na modowaniu a nie potrafić napisać skrypt npc i dialogi do niego.
na przekór tobie może coś mu napisze ;p  Zaznaczam może

gothic1210
  • Gość
I już nie będzie Edycji Rozszerzonej :lol2:

To obejdzie się bez tego skryptu i tyle.

Cytuj
dobry kawał :D  :D  :D  :D  :D  :D
Myślisz że ktoś zrobi Ci taki skrypt?

Prosiłem o pomoc,a nie gotowca.  :lol2:  

Cytuj
jeśli chcesz do item`u dać wartosc1 to musisz zmienić clase tego obiektu być może jest jakiś sposób na to lecz raczej nie ma takiej możliwości opisz dokładnie po co te liczby itp to może zaproponujemy inne rozwiązanie ;)

Chciałem zrobić zużycie się pochodni. Że np po pewnym czasie wykańcza się i trzeba wziąć następną.  :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jeśli wykańczać ma się tylko pochodnia trzymana w tej chwili przez bohatera, a nie każda która istnieje na świecie z osobna, zrób po prostu zmienną globalną. Rafał, tak jak napisałem parser pilnuje żeby rozmiar klas pozostawał niezmienny. Jakakolwiek modyfikacja (prócz zmiany nazwy jakiejś zmiennej co jest bezsensowne i czasami niemądre) jest niemożliwa.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak pisałem swojego posta to nie było tych postów ;d  wolno pisze ;d
przeczytałem twojego posta ze nie można ale już nie chciało mi się posta poprawiać
A poza tym ja już mam pomysł wystarczy mi 1 timer (jak kto woli tic_tock), 2 zmienne globalne, rysunek paska jako font oraz trochę skryptu ;d

Już mam pomysł ;d  ^^


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry