modding zbroi 3918 7

O temacie

Autor varon_stare

Zaczęty 28.04.2011 roku

Wyświetleń 3918

Odpowiedzi 7

varon_stare

varon_stare

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

varon_stare

modding zbroi
2011-04-28, 19:01(Ostatnia zmiana: 2011-04-28, 19:03)
mam pytanie czy da się otworzyć zbroję np poszukiwacza w wings 3d żeby była w takiej pozycji jak po założeniu na ciało postaci ?? bo zawsze jak znajdę zbroje to jest złożona
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
nieda się bo wings nie obsługuje formatu asc.
 

varon_stare

varon_stare

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
aha czyli ta zbroja musi być w formacie asc żeby można było otworzyć ją w postaci założenia ?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Ogólnie,żeby mieć model pancerza to trzeba wyciągnąć plik .3ds(chyba Gothic Sourcerem-nie wiem,nie bawiłem się w to)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Właśnie nie 3ds, a tylko asc. 3ds to tylko model itemu, nie nałożonego ciała. Aby otrzymać pliki asc, musisz je zdekompilować z humans.mds za pomocą GothicSourcera lub pobrać gotową paczkę - jest taka na wordofgotic.de. Do otwarcia tego pliku wymagany jest plugin Kerrax, dostępny o ile pamiętam jedynie dla Blendera i 3DSM. Możesz jednak wyeksportować stamtąd model w dowolnym bardziej popularnym formacie i następnie otworzyć go już w Winsie. Stracisz jednak informacje dotyczące animacji.
BTW, w twoim modzie podobno mają być NOWE zbroje, a nie jakieś przeróbki. Mam zamiar trzymać cię za słowo, chociaż szczerze mówiąc ani trochę w to nie wierzę.

varon_stare

varon_stare

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
bo ja chce dodac np do pancerza poszukiwacza rogi i naramienniki tak jak na moim avatarze
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
aby to zrobić trzeba mieć program który obsługuje kerraxa (chyba tak się to pisze) np. 3ds max czy blender bez tego ci się to nie uda a nawet jak pobierzesz sobie program (blendera :P) to jest z tym dużo zabawy... chodzi mi o podpinanie kości itp
 

varon_stare

varon_stare

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
aha coś wykombinuję
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry