edycja zs_dead 2130 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 13.02.2011 roku

Wyświetleń 2130

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

edycja zs_dead
2011-02-13, 13:20(Ostatnia zmiana: 2011-02-13, 13:22)
przy następującym skrypcie (fragment z zs_dead) dostaję karę do reputacji, nawet jeżeli nie ja zabiję NPCa z danej gildii, jak to zmienić?
else if ((self.guild == GIL_ORG) && self.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)
       //|| (Npc_IsInFightMode(other,FMODE_FAR))) //&& self.aivar[AIV_LASTHITBYRANGEDWEAPON] == TRUE
      {
      PrintScreen   ("Morderca najemników!", 8,57,"font_old_10_white.tga",2);   
      PrintScreen ("C", 3,54,"PAWBUJ2.TGA",3);//gołąbek
      PrintScreen ("ś", 3,45,"PAWBUJ2.TGA",3);//czerwona flaga
      PrintScreen   ("Reputacja w Nowym Obozie : -12", 8,46,"FONT_OLD_10_WHITE.TGA",3);
      Points_NC = Points_NC - 12;
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Może tak spróbuj?
else if ((self.guild == GIL_ORG) && self.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE) && Npc_IsPlayer(hero)


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak, ale żeby się usprawiedliwić, to zwalę całą winę na ciebie :lol2:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry