Rozmowa ze zwierzętami 3010 4

O temacie

Autor CurtGRD

Zaczęty 14.01.2011 roku

Wyświetleń 3010

Odpowiedzi 4

CurtGRD

CurtGRD

Użytkownicy
posty11
Propsy4
  • Użytkownicy
Czy można rozmawiać z bestiami W G1, nawet jeśli nie mają animacji mówienia? Np. z orkowym psem
 

Skorpion

Skorpion

Użytkownicy
posty19
Propsy4
  • Użytkownicy
Można, wystarczy że stworzysz NPC z wyglądem zwierzaka i dialog  :)
 

Tadorix

Tadorix

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Albo zwierzakowi daj NPCTYPE FRIEND i dodaj do niego dialog. :)

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Żadna z odpowiedzi nie jest dobra, chodzi o gildię. Dasz gildię ludzi, będzie mógł gadać i nie zaatakuje. Samo npctype_friend powodowałoby MOŻE nieatakowanie, ale dalej nie dałoby się raczej rozmawiać.

Pawexball

Pawexball

Użytkownicy
posty51
Propsy2
  • Użytkownicy
instance Instancja (Mst_Default_OrcShaman)
{
   //-------- primary data --------
   name       =      "imie";
   Npctype    =      NPCTYPE_FRIEND; // stosunek do bohatera
   guild       =      GIL_NONE; //gildia
   level       =      25;// poziom
       
   voice       =      17; // dialogi
   id          =      2200; //id
   
   //-------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]       =   75;// siła
   attribute[ATR_DEXTERITY]       =   75;//zrecznosc
   attribute[ATR_MANA_MAX]       =   100;//maksymalna manna
   attribute[ATR_MANA]          =   100;//manna
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]    =   400;//maksymalne zycie
   attribute[ATR_HITPOINTS]       =   400;// zycie

   //----------------------------------------------------------  
   protection   [PROT_BLUNT]      =   90;         // obrona mloty
   protection   [PROT_EDGE]         =   90;      // obrona miecze
   protection   [PROT_POINT]      =   90;         // obrona pocisk
   protection   [PROT_FIRE]         =   25;      // obrona ogien
   protection   [PROT_FLY]         =   90;      // obrona powietrze
   protection   [PROT_MAGIC]      =   0;         // obrona maigia
       
   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc.mds");         // ciało naszego pana w tym przyapdku ork
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyShaman",DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadShaman",   DEFAULT,     DEFAULT,   -1);

   B_Scale (self);                   // skala wielkosci
   Mdl_SetModelFatness(self,0);            // skal grubosci
   
   fight_tactic   =   FAI_HUMAN_MAGE;         // styl walki

   //-------- Talente --------
   Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_MAGE,      6);   // talen magiczny

   //-------- inventory --------
   EquipItem         (self,   ItRwOrcstaff);      // für Magiemodus
   CreateInvItem      (self,   ItArRuneFireball);
     
   //------------- ai -------------
   daily_routine    = Rtn_FMTaken_2200;
   senses          = SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;
};

FUNC VOID Rtn_FMTaken_2200 () /rutyna
{

};

autorem skryptu jest Xardas17
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry