Warunek 2419 3

O temacie

Autor Nestor

Zaczęty 30.12.2010 roku

Wyświetleń 2419

Odpowiedzi 3

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy
Witam, jaki jest warunek gdy postać pobijemy a nie zabijemy wyświetla się dialog?
 
Spoiler


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Źle, tam nie ma warunków tylko funkcje zewnętrzne :pokerface:  

Na dodatek w tym przypadku nie trzeba użyć ani warunku, ani funkcji zewnętrznej, tylko funkcji wewnętrznej ZS_Uncoscious (jest tam gdzie reszta ZS'ów). Możesz dodać w nim warunek jeśli self (czyli pobity) jest tym i tym, i jest moment ten i ten (czyli np quest jest aktywny) to zmienna sprawdzana w condition dialogu = true i AI_ProcessInfos(self).

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy
Rozumiem rozumiem. Wielkie dzięki po raz 2x dziś :D .



TEMAT DO ZAMKNIĘCIA!
 
Spoiler


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry