Trigger Move (w dialogach) 1183 2

O temacie

Autor GotMaNiaC

Zaczęty 24.12.2010 roku

Wyświetleń 1183

Odpowiedzi 2

GotMaNiaC

GotMaNiaC

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Cześć. Może ktoś powiedzieć, jak zrobić trigger mova, który uruchamia się podczas dialogu? Chodzi mi o to,że jak na przykład o jakiś budynek poproszę danego NPC to mi ten budynek "wyjdzie" spod ziemi (podczas albo pod koniec dialogu). Pls pomóżcie!!
(ktoś się brał za tego typu moda, ale albo przerwał pracę, albo nie mogę znaleźć tego moda :-) )
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Trigger Move (w dialogach)
#1 2010-12-24, 22:45(Ostatnia zmiana: 2010-12-24, 22:51)
W funkcji infos dialogu dodajesz:
Wld_SendTrigger("NAZWA_TRIGGERA");
Do moderatorów (tak, wiem że każdy może to sobie przeczytać ale to nic ciekawego ;p ):
Spoiler
GotMaNiaC pisze z IP 46.113.212.46, a ShadowAssasin raz korzystał z 46.113.214.73 - niby nie to samo, ale na wszelki wypadek można by go przypilnować ;)

GotMaNiaC

GotMaNiaC

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

GotMaNiaC

Trigger Move (w dialogach)
#2 2010-12-25, 17:28(Ostatnia zmiana: 2010-12-25, 17:30)
Cytuj
W funkcji infos dialogu dodajesz:

Wld_SendTrigger("NAZWA_TRIGGERA");
DZIĘKI

Cytuj
Do moderatorów (tak, wiem że każdy może to sobie przeczytać ale to nic ciekawego ;p ):
Spoiler
GotMaNiaC pisze z IP 46.113.212.46, a ShadowAssasin raz korzystał z 46.113.214.73 - niby nie to samo, ale na wszelki wypadek można by go przypilnować ;)

A to ci po co?? Po prostu on pisał z podobnego IP, czego tu się czepiać? Przecież chba nie mam rozdwojenia jaźni na TheModders :-)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry