Kilka pytań [Gothic I] 1515 3

O temacie

Autor labuzm

Zaczęty 9.12.2010 roku

Wyświetleń 1515

Odpowiedzi 3

labuzm

labuzm

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy

labuzm

Kilka pytań [Gothic I]
2010-12-09, 17:02(Ostatnia zmiana: 2010-12-09, 19:07)
Jest to mój pierwszy post więc witam wszystkich serdecznie.
Od całkiem niedawna interesuję się modowaniem Gothic’a i mam do Was kilka małych pytań: (Jeśli już gdzieś padły na forum odpowiedzi na moje pytania, to przepraszam, musiałem je przeoczyć, bo forum przeglądałem.)

1. Jak długo na średniej(jak na dzisiejsze standardy) klasy sprzęcie powinno trwać reparsowanie skryptów w Spacerze? U mnie na 2 rdzeniach i 4 GB ramu trwa to godzine…
2. Czy ktokolwiek z Was bawi się w modding Gothic’a na Win7 i czy też doświadcza problemów/błędów/zwiech przy używaniu         narzędzi do tego potrzebnych i czy problem z 1 pytania może być spowodowany problemami z kompatybilnością Win7 z Spacerem?
3. Czy Spacer jest jedynym sposobem naprawy dialogów?
4. Czym jest string „OC1” w funkcji Wld_InsertNpc   i czym różni się od WAYPOINTA z Spacera np.: "WP_INTRO_WI15".
5. Czy OC1 (rozumiem że to skrót od Old Camp) określa punkt wstawienia NPC’a gdzieś na obszarze Starego obozu, a dokładną pozycję ludka ustala się za pomocą rutyny i czy właśnie w rutynie powinienem wrzucić "WP_INTRO_WI15"?
6. Czym są mds'y

Z góry dziękuje za pomoc.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
interesuję się mordowanie Gothic’a
:lol2:

Cytuj
1. Jak długo na średniej(jak na dzisiejsze standardy) klasy sprzęcie powinno trwać reparsowanie skryptów w Spacerze? U mnie na 2 rdzeniach i 4 GB ramu trwa to godzine…
Kilkanaście sekund bez antywirusa i zapory sieciowej :D
Cytuj
czy problem z 1 pytania może być spowodowany problemami z kompatybilnością Win7 z Spacerem?
Raczej ze zgodnością.
Cytuj
3. Czy Spacer jest jedynym sposobem naprawy dialogów?
Tak.
Cytuj
4. Czym jest string „OC1” w funkcji Wld_InsertNpc i czym różni się od WAYPOINTA z Spacera np.: "WP_INTRO_WI15".
Jest napisem. Różni się tym, że... są to dwa różne napisy.
Cytuj
5. Czy OC1 (rozumiem że to skrót od Old Camp) określa punkt wstawienia NPC’a gdzieś na obszarze Starego obozu, a dokładną pozycję ludka ustala się za pomocą rutyny i czy właśnie w rutynie powinienem wrzucić "WP_INTRO_WI15"?
Tak.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ha, nie do końca zgadzam się z Adanosem (a właściwie chcę uzupełnić - jestem pewien że wie o co chodzi ale zapewne jest to dla niego tak oczywiste że nie wspomniał).
"OC1" i "WP_INTRO_WI15" oba są nie są tylko napisami, ale nazwami waypointów (oba, tak jak można zobaczyć w Spacerze czy grze dzięki cheatowi toggle waynet). Nie różnią się niczym poza lokalizacją - OC1 jest to główna brama starego obozu, zaś WP_INTRO_WI15 jak zapewne wiesz jest to punkt koło startowego jeziorka.
Oba są po prostu punktami na mapie, OC1 pojawia się w startupie dlatego, że przy wstawianiu NPC do świata gry nie ma znaczenia gdzie właściwie to zrobimy, byle był w zasięgu kamery od miejsca gdzie możemy go zobaczyć. Bo to gdzie będzie przebywał, i tak zależy tylko i wyłącznie od rutyny. Tak więc skoro nie ma różnicy, to po co się przepracowywać - PB dla wygody insertowali NPCów w charakterystycznych punktach.

labuzm

labuzm

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
@Adanos Twój post wydawał mi się mało przydatny, ale po wyłączeniu NODa Spacer reparsuje skrypty w 5s. Tak więc dzięki  :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry