Problem z rutyną. 3092 5

O temacie

Autor rolski

Zaczęty 23.06.2010 roku

Wyświetleń 3092

Odpowiedzi 5

rolski

rolski

Użytkownicy
posty55
Propsy1
  • Użytkownicy

rolski

Problem z rutyną.
2010-06-24, 01:01(Ostatnia zmiana: 2010-06-24, 01:03)
Mam problem. Włanczam spacera(nic jeszcze nie robiłem ze skryptami).Naprawiam skrypty a tu wyskakuje mi kilka błędów. Z 3 se poradziłem lecz z jednym nie moge . Ten błąd to ,,U:PAR unknown identifier  Ta_Boss (line 50 ). Oto skrypt


Cytuj
instance BAU_2345_Ricelord (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name       =   "Ryżowy Książe";
   npctype    =   NPCTYPE_GUARD;   
   guild       =   GIL_BAU;      
   level       =   10;
   voice       =   12;
   id          =   2345;

   //-------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    = 50;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    = 10;
   attribute[ATR_MANA_MAX]    = 0;
   attribute[ATR_MANA]       = 0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 170;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    = 170;

   //-------- visuals --------
   //             animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Arrogance.mds");
   //         body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung   
   Mdl_SetVisualBody (self,"Hum_Body_CookSmith",1,1,"Hum_Head_FatBald",91 ,  0,-1);
   
   
   Mdl_SetModelFatness(self,2);
   
   fight_tactic   =   FAI_HUMAN_STRONG;

   //-------- Talente --------                                    
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_1H,1);   
   

   //-------- inventory --------                                    
      
      CreateInvItems (self, ItFoRice,10);
      CreateInvItem (self, ItFoWine);
      CreateInvItems(self, ItMiNugget,40);
      EquipItem  (self, Heerscherstab);       
      CreateInvItem (self, ItMi_Alchemy_Moleratlubric_01);
      //CreateInvItem (self,ItKey_RB_01);
      
      EquipItem (self, Ring_des_Lebens);
         
    //-------------Daily Routine-------------
    daily_routine = Rtn_start_2345;    
};

FUNC VOID Rtn_start_2345 ()
{  
TA_Boss            (07,00,20,00,"NC_RICELORD");
    TA_SitAround    (20,00,24,00,"NC_RICELORD_SIT");
    TA_Sleep        (24,00,07,00,"NC_RICEBUNKER_10");
};

Niech ktoś mi powie co tu jest grane, szukałem rozwiązania 3 godziny. Za poświecony czas dzięki. Dodam jeszcze że ta postać jest orginalnie w G2nk
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Problem z rutyną.
#1 2010-06-24, 07:05(Ostatnia zmiana: 2010-06-24, 07:22)
Ogólnie dziwne, wydawało mi się że ta postać (i być może rutyna) występuje tylko w g1. Czy ten skrypt na pewno był aktywny (nie objęty komentarzami i na liście gothic.src)?
Możesz spróbować zwyczajnie dołączyć brakujące skrypty:
[codebox]func void ZS_Boss()
{   
   GuardPerception ();
   Npc_PercEnable  (self,   PERC_ASSESSPLAYER,    B_AssessSC);
   
   AI_StandUp      (self);            
   AI_SetWalkmode    (self,NPC_WALK);
   AI_GotoWP      (self, self.wp);
   
   if (Wld_IsFPAvailable(self,"FP_STAND"))
   {                                                   
      AI_GotoFP (self, "FP_STAND");
      AI_AlignToFP( self );            //Richte Dich aus
   }
   else
   {
      AI_AlignToWP   (self);
   };
   
    AI_PlayAni (self,"T_STAND_2_HGUARD");
};

func void ZS_Boss_loop()
{
   var int zufall;
   zufall = Hlp_Random(1000);
   
   if (zufall >= 950)
    {
       AI_PlayAni (self,"T_HGUARD_2_STAND");
       AI_PlayAni (self,"T_STAND_2_HGUARD");
    }
    else if (zufall >= 600)
    {
       AI_PlayAni (self,"T_HGUARD_LOOKAROUND");
    };
};

func void ZS_Boss_end()
{
    AI_PlayAni (self,"T_HGUARD_2_STAND");
};   [/codebox]

Ewentualnie, po prostu zmień mu rutynę :lol:

Możliwe też, że to konkretne TA_ jest w g2nk, tylko z jakiegoś powodu parser przeocza ten plik, bądź stoi on na liście .src dopiero po twoim npc (powinno się dawać w tym miejscu gdzie npc są standardowo, wtedy nic nie powinno kolidować).

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
Dodam jeszcze że ta postać jest orginalnie w G2nk

Ta postać NIE jest oryginalnie w G2, a G1. Jeśli chcesz go mieć w modzie weź po prostu skrypt postaci i zrób na wzór Ryżowego Księcia z g1. Poza tym waypoint NC_RICELORD mówi sam za siebie, skąd jest ta postać :lol:
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


rolski

rolski

Użytkownicy
posty55
Propsy1
  • Użytkownicy

rolski

Problem z rutyną.
#3 2010-06-24, 12:11(Ostatnia zmiana: 2010-06-24, 12:46)
Tak to czemu Spacer 2 wychwytuje  mi błąd w tym skrypcie
Dobra zmieniłem rutyne jednak teraz wyskakuje mi ten sam błąd tylko że z rutyną 901
Acha nie wiem czy to ma coś wspólnego ale mam małą wersję g2mdk bo duża nie chciała mi się pobrać
 

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Parsowanie skryptów spacerem zawsze wywali ci jakiś błąd, nawet wtedy, gdy go tak naprawdę nie ma, dlatego lepiej jest parsować skrypty Gothic Starerem. Spacer sprawdza się jedynie przy dialogach.

Rutyną 901? Jeśli zmieniłeś skrypt to go zapodaj.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


rolski

rolski

Użytkownicy
posty55
Propsy1
  • Użytkownicy
dobra udało mi się to zrobić. po prostu winą było to że posiadałem małą wersję  G2MDK
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry