To tak.
U harada jest takie coś:
Story/Dialoge/DIA_VLK_412_Harad.d (99): ERROR: Found error in dat file - 'C_Info.npcVLK_4130_Talbinself. Corrected the created script manually.
Story/Dialoge/DIA_VLK_412_Harad.d (109): ERROR: Found error in dat file - "UNKNOWN". Corrected the created script manually.
Story/Dialoge/DIA_VLK_412_Harad.d (109): ERROR: Found error in dat file - "UNKNOWN". Corrected the created script manually.
Story/Dialoge/DIA_VLK_412_Harad.d (109): ERROR: Found error in dat file - "UNKNOWN". Corrected the created script manually.
Story/Dialoge/DIA_VLK_412_Harad.d (109): ERROR: Found error in dat file - "UNKNOWN". Corrected the created script manually.
Więcej błędów nie ma ;/
Nie rozumiem za bardzo tego tekstu. To może podam skrypt harada i ktoś by mi wytłumaczył?
Oto skrypt harada:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Juz
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Harad_Juz (C_INFO)
{
npc = VLK_412_Harad;
nr = 1;
condition = Dia_Harad_Juz_condition;
information = Dia_Harad_Juz_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Naprwaiłeś już pancerz?";
};
FUNC int Dia_Harad_Juz_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Harad_Napraw))
&& (Timereaming < Wld_GetDay())
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Harad_Juz_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Harad_Juz_1_01"); //Naprwaiłeś już pancerz?
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Juz_1_02"); //A idź mi kurwa z tym złomem. Coś tam wyskrobałem.
AI_Output (other,self,"DIA_Harad_Juz_1_03"); //I? <-- LINE 99!
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Juz_1_04"); //I kurwa gówno. Ten pancerz niszczy się gdy mieszam jego metal z eliksirem obronnym.
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Juz_1_05"); //Mocny to on nie będzie ale na pewno lepszy niż przedtem.
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Juz_1_06"); //Dolałem troche eliksiru magii.
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Juz_1_07"); //Dobra trzymaj to.
CreateInvItems (self, ITAR_Lobart_Repair. 1);
B_GiveInvItems (self, other, ITAR_Lobart_Repair, 1);
AI_Output (other,self,"DIA_Harad_Juz_1_08"); //Dzięki stary. Kiedyś ci się odpłacę.
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Juz_1_09"); //Kiedyś?? Harowałem całą noc do chuja a ten mówi KIEDYŚ!?
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Juz_1_10"); //Lobart ma mi natychmiast przysłać kogoś z pięcioma butlami wina. <-- LINE 109!
AI_Output (other,self,"DIA_Harad_Juz_1_11"); //Okej...
Log_CreateTopic(TOPIC_ArmorRepeir, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_ArmorRepeir, LOG_RUNNING);
B_LogEntry(TOPIC_ArmorRepeir, "Haradowi udało się naprawić pancerz Lobarta lecz zarządał 5 butelek wina. Powinienem poinformować Lobarta.");
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Trzymaj
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Harad_Trzymaj (C_INFO)
{
npc = VLK_412_Harad;
nr = 1;
condition = Dia_Harad_Trzymaj_condition;
information = Dia_Harad_Trzymaj_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Oto wino od Lobarta...";
};
FUNC int Dia_Harad_Trzymaj_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Vino_Winko))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Harad_Trzymaj_info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Harad_Trzymaj_1_01"); //Trzymaj. Tu masz wino od Lobarta.
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Trzymaj_1_02"); //Niech no spojrze dawaj mi to.
AI_Output (other,self,"DIA_Harad_Trzymaj_1_03"); //Proszę.
B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Wine, 5);
B_UseItem (self, ItFo_Wine);
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Trzymaj_1_04"); //Ja pierdole! Jakie paskudstwo! Ale lepsze nic niż rydz.
AI_Output (self, other,"DIA_Harad_Trzymaj_1_05"); //A teraz wypierdalaj bo się spiesze!
Log_CreateTopic(TOPIC_HaradWino, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_HaradWino, LOG_RUNNING);
B_LogEntry(TOPIC_HaradWino, "Oddałem Haradowi 5 butelek wina. Wracamy na farme.");
};
Proszę pomóżcie ;/
Pozdrawiam
@EDIT
Co do tego C_ITEM. To na prawdę tego nie ma w skrypcie harada, ponieważ klikam w notatniku edycja>>znajdź i wpisuję i nic nie wyszukuję ;/
@EDIT2
A może ja źle szukam błędów w sourcerze?