Reality Factory 5634 8

O temacie

Autor SkorpionX

Zaczęty 24.08.2010 roku

Wyświetleń 5634

Odpowiedzi 8

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Reality Factory
2010-08-24, 10:54(Ostatnia zmiana: 2010-08-24, 15:41)
Ten silnik jest taki prosty że można go nazwać Makerem. Grafika jest dość dobra (nie taka jak w UE3 oczywiście  :D  ).

MOŻNA W NIM TWORZYĆ KOMERCYJNE GRY POMIMO ŻE SILNIK JEST DARMOWY. - Niestety zawsze jest jakiś haczyk...: "Yes, as long as you display the Genesis3D logo and release any changes to the source code, otherwise you have to contact David Stafford and pay a license fee. "

Heh... Ogólnie nawet fajny silnik bawiłem się w nim trochę, ale "release any changes to the source code" troszeczkę jest mi nie na ręke(pewnie nie tylko mi).

LINK DO STRONY: http://www.realityfactory.info/cms/
TECHNOLOGIA: Genesis3D
SCREENY:
http://www.realityfactory.info/cms/images/phocagallery/tools/thumbs/phoca_thumb_l_actview.jpg
http://www.realityfactory.info/cms/images/phocagallery/iotw/thumbs/phoca_thumb_l_iotw013.jpg
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Chyba tak, ale ja bym wolał troszkę pogrzebać w samym engine.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przydałoby się podać więcej informacji, bo samo "jest prosty" nic dla mnie nie znaczy. Napisać jakie technologie wspiera, jakieś screeny (czy to z edytora, czy z gier które powstały/powstają) czy choćby sam link do strony, gdzie jakieś informacje można znaleźć. Tak, mogę sobie wpisać w google i szukać, ale mi się po prostu "nie chcę".

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Mało ciekawe jak dla mnie. Może i jest darmowy i można robić na nim komercyjne gry bez żadnych dodatkowych licencji to grafika nie zadowala. Bardzo słaba i nie bardzo nadaje się do tworzenia pełnych komercyjnych gier. Lepiej uzbierać pieniądze na np. UDK.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
ja jakby co powiem, że UE3 nie jest najlepszym enginem jesli chodzi o grafikę. Tworzony jest m.i.n Bitsquid Engine, który wykorzystuje mnóstwo feature'ów z DX11 z tessalacją na czele. Możliwości Bitsquida możecie zobaczyć oglądając benchmarka "Stone Giant"
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytat: Fartuess link=topic=11244.msg108914#msg108914#msg108914#msg108914 date=1282825930
ja jakby co powiem, że UE3 nie jest najlepszym enginem jesli chodzi o grafikę. Tworzony jest m.i.n Bitsquid Engine, który wykorzystuje mnóstwo feature#msg108914#msg108914#msg108914#msg108914 date=1282825930]
ja jakby co powiem, że UE3 nie jest najlepszym enginem jesli chodzi o grafikę. Tworzony jest m.i.n Bitsquid Engine, który wykorzystuje mnóstwo featureów z DX11 z tessalacją na czele. Możliwości Bitsquida możecie zobaczyć oglądając benchmarka "Stone Giant"
Niestety coś nie wierzę że będzie on darmowy ;p

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
ja tu nie mówiłem o darmowości, tylko o tym, że nie należy sobie ustawiać UE3 jako najlepszego graficznie engine'u :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
BTW, nie wiem czy ktoś jeszcze się tym w ogóle interesuje, ale ostatnio z ciekawości odpaliłem sobie nowe UDK i grafika jest o wiele lepsza nawet w stosunku do samego UT3. Ciągle to rozwijają :ok:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry