Od czego zacząc przygodę z modowaniem 1919 5

O temacie

Autor DeadMen

Zaczęty 19.11.2009 roku

Wyświetleń 1919

Odpowiedzi 5

DeadMen

DeadMen

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
tak jak w temacie chce zrobic jakiegos moda ale narazie nic nie umiem od czego mam zacząć
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmmm... Ja zaczynałem od podmienienia textur gomanem... To chyba najprostsze.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Od czytania tutoriali, jednocześnie ściągając GMDK i inne ciekawe programy z tematu w Tutorialach "programy niezbędne do edycji gry". IMO najweselsza rzecz to skrypty - nietrudne i bajecznie przyjemne :D
 

DeadMen

DeadMen

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
a żeby było latwiej to od jakiej części mam zacząć czy to nie ma różnicy
 


Mafcio

Mafcio

Użytkownicy
posty68
Propsy1
  • Użytkownicy
Jeżeli też chcesz jakiś świat to proponuje jakiś już stworzony, oczywiście nie przez moderów, no chyba, że komuś zlecisz :)
Ja jak zaczynałem to:
1.Wstępne założenia moda
2.Ułożenie fabuły
3.Wymodelowanie świata lub skorzystanie z gotowca
4.Dodanie objektów, vobów, npc itp. za pomocą Spacera
5.Ewentualnie jakieś nowe skrypty, dźwięki, tekstury
6.Zbudowanie paczki z modem

To już chyba wszystko :)  Najlepiej zapoznaj się z listą tutoriali i listą programów do projektowania moda
 
BrokenStar Team

Zapraszam na stronę!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry