@Splash @Avallach i inni;p
Próbuje tak:
...
Wgl w dobrą stronę kombinuje?
Przecież tu w ogóle nie ma żadnej z funkcji o których Splash napisał że mogą ci się przydać, więc chyba sam potrafisz stwierdzić

Do wołania funkcji C++ używa się Ikarusowych funkcji CALL__*. To której z nich masz użyć zależy od rodzaju funkcji wołanej. Po "oCSpawnManager::" możesz poznać że to "member functions", czyli metody. Je wołasz za pomocą CALL__thiscall. Oznacza to że na stos trafi wskażnik na "this" (tutaj: instancja oCSpawnManagera) używany jako ich pierwszy "ukryty" parametr.
Żeby to ogarnąć musiałbyś nauczyć się podstaw programowania obiektowego, najlepiej na przykładzie C++ i tego jakie są konwencje wołania funkcji w MSVC (kompilator użyty do kompilacji Gothica).
To może mam użyć CALL__thiscall 
Jak tutaj http://themodders.org/index.php?topic=25345.msg1221083#msg1221083?
Tak, ale nie dlatego że ktoś użył tego do czego innego i mu zadziałało, tylko z powodu który podałem wyżej. W innej sytuacji być możesz potrzebować użycia innego CALL__*.
Fajnie byłoby jakby ktoś wygenerował Daedalusowe wrappery na udokumentowane funkcje z silnika. Trochę roboty, ale mogłoby się przydac wielu osobom które nie maja odpowiedniej wiedzy.
Jeśli ktoś ma taką bazę danych funkcji to mógłbym w wolnym czasie spróbować napisać program do generowania ich i go udostępnić. Coś na zasadzie że karmisz go listą taką jak podał Splash i dodatkowo typem zwracanym, np
00778E70: void oCSpawnManager::SpawnNpc(oCNpc *,zVEC3 const &,float)
A on wypluwa plik Daedalusa z wrapperami, np takim
func void oCSpawnManager__SpawnNpc(int oCNpcPtr, zVEC3Ptr, int costam)
{
// tutaj wygenerowana magia z wrzucaniem na stos, robieniem calla, zwracaniem wyniku
}
Oczywiście to samo da się robić ręcznie.