Jeśli atakujesz... 3359 9

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 18.04.2014 roku

Wyświetleń 3359

Odpowiedzi 9

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Próbowałem zrobić broń, która zwiększa swoje obrażenia do np. 1000 jeśli jest używana na kimś z gildią np. DMT, ale nie wiem czy jest taki warunek, sprawdzałem w Externals.d, ale nie wylukałem tam takiego... Pomoże ktoś?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
O co Ci dokładnie chodzi? Trudno stwierdzić, czy chcesz, żeby broń zadawała obrażenia zwiększone przy gildii DMT, czy żeby ogólne obrażenia broni zwiększyły się do wyznaczonej wartości? Opisz swój problem dokładniej.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
...
Ehhh... Chodzi mi o to, żeby broń stała się mocniejsza przy atakowaniu gildii DMT... Czyli np. zwiększyła swojego damage do 1000...
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
if (self.guild == GIL_DMT) {};
:P

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Jeśli atakujesz...
#4 2014-04-18, 14:20(Ostatnia zmiana: 2014-04-18, 14:25)
...
Ehhh... Chodzi mi o to, żeby broń stała się mocniejsza przy atakowaniu gildii DMT... Czyli np. zwiększyła swojego damage do 1000...
warunek taki jak napisał ci Adanos .

w praktyce (przynajmniej dla G1) broń nie zwiększa swoich właściwości bez bugów. musisz zmieniać instance broni na tą o większym damage przy zachowanym takim samym visualu.

alternatywnie warunek do zs_reactodmage :

jeśli atakującym jest hero i ma wyciągniętą broń "instance" to obrażenia są  o "x" zwiększone. tylko nie wiem czy dasz radę to w praktyce użyć.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
alternatywnie warunek do zs_reactodmage :

jeśli atakującym jest hero i ma wyciągniętą broń "instance" to obrażenia są  o "x" zwiększone. tylko nie wiem czy dasz radę to w praktyce użyć.

po prostu odejmie 1000 PZ od tego który dostało i to cała filozofia :D

@RiPPerMAN poczytaj jak się robi miecze z efektami to bedzie na tej samej zasadzie tylko zamiast wywoływać efekt ognia czy czegoś tam to bedziesz odejmował PZ :) Jak dobrze pamiętam to zs_reactodmage jest tylko jedną z 5 funkcji ale jedne dotyczyły orków drugie potworów i tak dalej dla pewności możesz dodać do wszystkiego :D (Jak znajdziesz to na forum :x) Chyba ze mówimy o G2NK to tam bedzie tylko jedna funkcja

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Można by też zrobić coś na zasadzie mdsowego pierdolnika. Tak jak kiedyś Allah pisał coś o tarczach, żeby zrobić dwie; jedna to visual na plecy a druga to typowa tarcza do walki. Używając lub nie jednej z nich, druga znika.

EDIT:
Ale po co sobie życie komplikować xD
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
Można by też zrobić coś na zasadzie mdsowego pierdolnika. Tak jak kiedyś Allah pisał coś o tarczach, żeby zrobić dwie; jedna to visual na plecy a druga to typowa tarcza do walki. Używając lub nie jednej z nich, druga znika.
Nie pamiętam tego, tarcze zawsze robiłem po prostu jako niestrzelające kusze ze specjalnym mds xP

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Kiedyś też zrobiłem tarczę jako kuszę, ale gdy postać ginęła lub została pobita, upadała 2 razy na ziemię. Gdy upadała drugi raz, tarcza znikała z ręki :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytuj
Można by też zrobić coś na zasadzie mdsowego pierdolnika. Tak jak kiedyś Allah pisał coś o tarczach, żeby zrobić dwie; jedna to visual na plecy a druga to typowa tarcza do walki. Używając lub nie jednej z nich, druga znika.
Nie pamiętam tego, tarcze zawsze robiłem po prostu jako niestrzelające kusze ze specjalnym mds xP
Było w tajnym, ale chyba ten temat akurat usunąłem xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry