Możesz zrobić nowego mds'a, który będzie się aktywował po założeniu zbroi.
Zrób nową zbroje specjalnie dla Nyrasa i aktywuj nowego mds'a Nyrasowi po założeniu specjalnej zbroi przez niego
Mdl_ApplyOverlayMDS(self, "NowyMds.mds"); .
W nowym mdsi'e doczep do bipedu głowy efekt tego dymu lub innego efektu.
Kiedyś przy ognistym mieczu się bawiłem tak, że podpinałem do bipedu ręki efekt palącej się pochodni(g1).
A tak powinien wyglądać efekt końcowy w mds'ie - *eventPFX (30 1 "
TORCH" "
BIP01 HEAD")
Biped głowy -
BIP01 HEADTORCH - to nazwa efektu palącej się pochodni. Spis efektów w folderze sytem\PFX
Edit @down:
Avallach, czy ty zawsze musisz pisać naukowo-gothicowym językiem? Nie wszyscy rozumieją niektórych terminów 