Nałożenie pfx na postać 3686 7

O temacie

Autor

Zaczęty 6.04.2014 roku

Wyświetleń 3686

Odpowiedzi 7

gothic1210
  • Gość
Czy można w G1 nałożyć pfx na postać? Chodzi mi o coś takiego jak efekt podpalenia na NPC, gdy atakujemy kulą ognia.
 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
effects = "SPELLFX_FIRE";
A próbowałeś zrobić jak w G2?  O tak?
Chyba, że jest inny spellfx dotyczący ognia, ale nwm
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Nałożenie pfx na postać
#2 2014-04-06, 13:07(Ostatnia zmiana: 2014-04-06, 13:14)
Cytuj
effects = "SPELLFX_FIRE";
A próbowałeś zrobić jak w G2?  O tak?
Chyba, że jest inny spellfx dotyczący ognia, ale nwm
W g1 to nie działa.

Możesz zmienić typ obrażeń na DAM_FIRE(jeśli chodzi Ci o przedmiot), wtedy automatycznie będzie podpalać npc. Ewentualnie możesz wywołać funkcję Wld_PlayEffect("VOB_BURN", C_NPC, C_NPC, 0, 0, 0, FALSE ); , wtedy efekt otrzymasz taki sam. Powiedz dokładnie czy chcesz podpalić npc po założeniu przedmiotu przez niego czy co?
Edit @down: edytuj posty.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
A nie chodzi mu czasem o to żeby to npc był cały czas podpalony jedynie efektem, bez uderzania go? Ja tak zrozumiałem...
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Outlander, jak to rozwiałeś to napisz, jestem ciekawy  efektu/
 

gothic1210
  • Gość
W sumie patrzyłem Wld_PlayEffect, ale nie stało się nic xD Chciałem trochę urozmaicić i nałożyć na Nyrasa w drugim rozdziale jakiś efekt, żeby wyglądał na opętanego. Chciałem z dymem spróbować, albo jakimś podobnym efektem. Nie zależy mi na tym jakoś bardzo. Tak z ciekawości pytałem, może dałoby się to łatwo zrobić.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Nałożenie pfx na postać
#6 2014-04-07, 15:09(Ostatnia zmiana: 2014-04-07, 18:42)
Możesz zrobić nowego mds'a, który będzie się aktywował po założeniu zbroi.
Zrób nową zbroje specjalnie dla Nyrasa i aktywuj nowego mds'a Nyrasowi po założeniu specjalnej zbroi przez niego Mdl_ApplyOverlayMDS(self, "NowyMds.mds"); .
W nowym mdsi'e doczep do bipedu głowy efekt tego dymu lub innego efektu.
Kiedyś przy ognistym mieczu się bawiłem tak, że podpinałem do bipedu ręki efekt palącej się pochodni(g1).
A tak powinien wyglądać efekt końcowy w mds'ie - *eventPFX   (30     1   "TORCH"   "BIP01 HEAD")
Biped głowy - BIP01 HEAD
TORCH - to nazwa efektu palącej się pochodni. Spis efektów w folderze sytem\PFX
Edit @down: Avallach, czy ty zawsze musisz pisać naukowo-gothicowym językiem? Nie wszyscy rozumieją niektórych terminów :F

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ale niby po co zbroja? Zwyczajnie załóż mu overlay mds, nawet w definicji npc. Potem tak jak napisał chicken nakładasz pfx na wybrane części ciała. Jeśli nie zależy ci na zachowaniu kształtu sylwetki, możesz bezpośrednio na BIP01. Jeśli zależy, musiałbyś zrobić dla każdej kości emitter w kształcie danej części ciała (o ile kojarzę tak są zrobione duchy w CZ).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry