Zacinanie się ruchomych bram po wczytaniu zapisu 2229 7

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 22.12.2013 roku

Wyświetleń 2229

Odpowiedzi 7

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wiem , że już o to kiedyś pytałem, ale może ktoś wpadł w końcu na wyjasnienie,dlaczego po wczytaniu save'a ruchome bramy nie działają .chodzi o g1.

wiem, że w Gengine była wzmianka o naprawie tego bugu, tylko jak wyłowić to z zawartości geengine , który nie jest kompatyibilny ze skryptami w ikarusie.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
co do tej kwestii może fachowcy od skryptów się wypowiedzą Orcwarrior, Avallach, Lehona
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
witam, wiem,że temat już wałkuję,ale nadal brakuje na forum jednoznacznej odpowiedzi dlaczego bramy w G1 zacinają się po wczytaniu save'a.

odp. typu nie da się tego zrobić  tez mnie satysfakcjonuje. boję się, że problem w usunięciu nie jest wcale trudny., a bardziej niezbadany
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Możesz dokładnie opisać co się dzieje? Te bramy są obsługiwane w całości po stronie Spacera, jedynie z trigger moverem, tak? 
Generalnie skryptami (nie licząc Ikarusa) nie da się tego ruszyć o ile nie wystarczyłoby zastosowanie funkcji Wld_SetMobRoutine.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
już opisuję.

każdy mover (czytaj brama) działa normalnie do czasu kiedy nie zapisujemy gry w pozycji odmiennej od startowej. jeżeli ją w takiej zapiszemy, brama nie reaguje na triggermover (czytaj kołowrót, dzwignia) ani na zewnetrzne wywołanie triggera skryptem wld_sendtrigger

niejaki Kerrax  usunął ten bug poprzez wprowadzenie alternatywnego gstartera zwanego "Gengine",który nie jest kompatybilny z ikarusem i wywołuje tez inne bugi. .
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Av, dotyczy każdego rodzaju bramy - po wczytaniu save'a.

BTW gram na orginale, jako kolekcjoner samego g1 mam 5 różnych wydań.:lol2:

mam Geninge (teraz nie mozna go pobrac) i chciałbym podejrzeć jak to jest rozwiązane. niestety nie wiem w  którym folderze tego szukać (chodzi o edycję bibliotek).
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
temat rozwiązany, bramy nie działają przez dopisany do niej switch, należy go zdezaktywować i inaczej wywoływac funkcje.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry