Broń dystansowa z G1 do NK oraz tekstura ciała jako pancerz 7517 18

O temacie

Autor Eleven

Zaczęty 10.03.2013 roku

Wyświetleń 7517

Odpowiedzi 18

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przeniosłem zbroje z g1, następnie broń białą, a teraz chciałem przenieść łuki i kusze. Lecz problem w tym, że w g1 znalazłem ich animacje oraz meshe w _Work/data/meshes/items/rw_bows, a w G2NK wiem gdzie są animacje łuków, a nie wiem gdzie ich meshe. Proszę więc aby ktoś powiedział mi gdzie wkleić meshe z g1, ponieważ w g2nk w meshes z itrw są jedynie itrw_arrow i bolt.

Drugi problem: chcę aby bezi bez pancerza miał teksturę hum_body_naked, i stworzyć ubranie które po założeniu zmienia teksturę na tą którą bezi ma od początku w g2.
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Drugim problem: chcę aby bezi bez pancerza miał teksturę hum_body_naked, i stworzyć ubranie które po założeniu zmienia teksturę na tą którą bezi ma od początku w g2.
W PC_Hero zmień sobie teksture ciała na podstawową od obywatela i zrób zbroje która będzie miała kształt hum_body_naked
i daj teksture Beziego.
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak, tylko aby stworzyć ten pancerz musiałbym znaleźć mesh i animacje "gołego" człowieka, a ani w animacjach, ani w meshes nie znalazłem nic, co by w nazwie miało "body" lub coś sugerującego, iż jest to to, czego poszukuję.
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
jeśli chcesz mieć asc człowieka musisz chyba zdekompilować humans.msb

EDIT:
Tekstura jako Zbroja:
w załączniku masz pliki PC_HERO i IT_Prisoner.
PC_hero wklej do _Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC
IT_Prisoner wklej do _Work\Data\Scripts\Content\Items

gdy zaczniesz od nowa grę łachy beziego będziesz miał jako zbroje

jak wczytujesz wpisz w konsoli:instance prisoner_ja
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki ci wielkie. Po rozpoczęciu nowej gry jest sama głowa bez ciała i aby się pojawiło trzeba założyć ponownie. Żeby to wyeliminować usunąłem ten przedmiot ze skryptu beziego i w dialogu z Xardasem zrobiłem, że daje ten item.


Bardzo mi zależy też na odpowiedzi dotyczącej broni dystansowej, więc jak ktoś ma jakiś pomysł, proszę tu pisać.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Bronie dystansowe są w formacie MorphMesh - to mesh z animacją (rozszerzenie .mms). Nie pamiętam po co wersje statyczne w g2nk, ale to nie to czego szukasz.

Przy okazji, jestem prawie pewien że w g2nk są wszystkie modele broni z g1. Właściwie chyba tylko pozmieniali nazwy.

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A w którym folderze są w G2NK? _Work/Data/?Co dalej? Bo nie mogłem znaleźć


Teraz w anims znalazłem .mmb. O to chodzi?
 


Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przeniosłem .mmb od 1 łuku i jak wpisuję kod na łuk wyskakuje .mms not found. Ehhh...
 


Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nazwa jest dobra, w folderze do którego wrzuciłem są .mmb o nazwach takich, jak w skryptach.
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Odświeżam

Używałem teraz GothicSourcera i .mmb z g2 mogłem nim zdekompilować, a gdy próbowałem to samo z tymi z g1, to na dole w oknie Sourcera na czerwono wyświetla się "Error: zDISK: No such file or directory.(ENOENT)in Create "(i tu ścieżka do GothicSourcer\GothicProjects"".

[mod=Adanos]Poprawiłem post.[/mod]
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Powróciła mi chęć do tworzenia modów, nie mam co robić :lol: , i trochę o tym rozmyślałem. Ponieważ pancerze z G1, których animacje miałem z neta udało mi się przerzucić, a łuki i kusze nie, pomyślałem iż to może mieć coś wspólnego z tym, że mam win7. Vdfs do G2 mi nie działa, a ten do G1 niby działa, ale może to z nim jest coś źle. Proszę więc kogoś, kto ma winXP, aby wypakował jakiś łuk z g1, zdekompilował GothicSourcerem, a następnie napisał w temacie, czy jemu również wyskoczył błąd.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Modele łuków z G2 są takie same jak w G1.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
A to przepraszam, dawno nie grałem w oryginalnego G1 i zawsze używam kusz  :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
:ok:  Czyli jesteś jedną z tych osób, dla których (jeśli wydam moda :lol:  ) będzie miało to znaczenie. Dzięki temu zamiast trzech kusz byłyby niestety tylko cztery :pokerface:  , ale zawsze to coś więcej. Więc jeśli posiadasz winXP, g1, vdfs i Sourcera, proszę abyś mi pomógł. Ktokolwiek niech pomoże.
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Odświeżam. Proszę pilnie o pomoc. Info 5 postów wyżej.
 

Eleven

Eleven

Użytkownicy
posty66
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Znów trochę pokombinowałem, i okazuje się, że ani łuków z g1 nie da się przerzucić do g2, ani też z g2 do g1(z g2 do g1 robiłem to w celu testu, gdyż wszystkie łuki i kusze z g2 są w g1). Wydaje mi się, że to może mieć związek z tymi ich wersjami statycznymi, bo po dłuższym kombinowaniu w g2 nie wywaliło błędu, tylko nie było widać modelu.  Możliwe, iż sam MorphMesh z g1 nie zawiera wersji statycznej i wydaje mi się, że mógłbym wpaść na coś, gdybym to otworzył w programie graficznym, lecz dawno się tym nie zajmowałem, więc proszę tu pojawia się pytanie: Jak się to robiło (najlepiej niech ktoś poda instrukcję do wings'a, bo w nim już robiłem kiedyś), oraz czy w ogóle da się otworzyć MorphMesh w programie graficznym?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry