Odległość wyświetlania 4006 8

O temacie

Autor boguc

Zaczęty 13.06.2013 roku

Wyświetleń 4006

Odpowiedzi 8

boguc

boguc

Użytkownicy
posty210
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wietnam. Mam pytanie.Istnieje możliwość zwiększenia odległości wyświetlania w spacerze w g1? Nie bardzo wiem czy to problem skryptów czy samego spacka i LOD. Mam kawalek mapki gdzie po prostu jest taka charakterystyka- trochę więcej pustych przestrzeni. Plus nie widać NPC którzy stoją parę kroków dalej.
da się to poprawic?
 
Gothic najlepszy


boguc

boguc

Użytkownicy
posty210
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Hmm a jak to wykorzystać? Tak wiem,n00bek ze mnie  :pokerface:
 
Gothic najlepszy


boguc

boguc

Użytkownicy
posty210
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
A no tak  :naughty:  Działa pięknie. Więcej daje te zhighqualityrenderer.
Mam jeszcze pytanko, na jakiej zasadzie to działa? Że renderuje z wyższą jakością czy tylko wyłącza LOD? Akrualnie mam jakieś 3/4 mesha świata - 12000trójkątów, ale nie wymodelowałem miasta więc cała mapka będzie miała około 20k poly. Jak myślisz, po dodaniu vobów, npc, questów będzie toto płynnie chodziło? Dodam że zwykły goticzek 1 i 2 działa okej a tam jest o wiele bardziej szczegółowy świat. Sam nie wiem już
A w ogóle, da się to jakoś ustawić żeby ta funkcja sama się włączała w modzie? Nie da się jej gdzieś w startupie czy gdzies wpisać?
 
Gothic najlepszy

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zhighqualityrenderer wyłącza lod. O ile pamiętam ustawia też nieskończoną widoczność. Zfogzone może być używane do wyłączania mgły.

Tego typu komendy da się automatyzować tylko mając dostęp do silnika. Jest to jedna z funkcji gTools, narzędzia tworzonego przez Demonical Monk dla Dziejów Khorinis (i przez pewien czas dostępnego publicznie). Jak bardzo ci na tej funkcji zależy, możesz do niego napisać. Ewentualnie kombinować jak osiągnąć analogiczny efekt Ikarusem.

boguc

boguc

Użytkownicy
posty210
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
E, to trochę za trudne, jeszcze nie ogarniam tworzenia itemów to chyba bym nie dał rady.  :lol:  Pokombinuję troche żeby nie było tak pusto vobkami i będzie git. Łap propsa za pomoc!
 
Gothic najlepszy

boguc

boguc

Użytkownicy
posty210
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Odświeżam. Cos jest nie tak, voby z gothicowego srface są różnei widoczne. Jedne pojawiają się przt bliższym dystansie, inne jak np. drzewa widać z dala. Coś robię źle? Otwieram mesh, kompiluję world i śwsiatło. Tworzę zcvob, ustawiam visual, cdstatic, cdyn, static vob na true. Dodam, że coś jest ewidentnie spierdzielonego bo postawilem beczke z bronią, jak stoję tuż przed nią to jest ok, ale dosłownie krok w tył i już zaczyna działać LOD i beczka staje się kwadratowa. Kolejny krok i jej nei widać. Proszę o pomoc, obie cuje propsy i wirtualne piwo, ew. realne jak dostanę się na studia.
Analiza starego swiata nic nie dała xd
Pozdro!
 
Gothic najlepszy

boguc

boguc

Użytkownicy
posty210
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
OK trzeci post pod postem. Poradz9lem sobie. Trzeba zmienic w linijce vovFarClipZscale na więcej  :wink:
 
Gothic najlepszy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry