Wings 3D - problem 2278 3

O temacie

Autor mduda

Zaczęty 13.05.2013 roku

Wyświetleń 2278

Odpowiedzi 3

mduda

mduda

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Witam
Mam problem z programem Wings 3D 1.4.1, mianowicie nie mogę nic zapisać. Po naciśnięciu 'Save' lub 'Save as' Wings wyłącza się i pokazuje mi takie coś:
Spoiler
Erlang R14B01 (erts-5.8.2) [rq:1] [async-threads:0]

Eshell V5.8.2  (abort with ^G)
1> Trying OpenGL modes
  [{buffer_size,32},{depth_size,32},{stencil_size,8},{accum_size,16}]
Actual: RGBA: 8 8 8 8 Depth: 24 Stencil: 8 Accum: 16 16 16 16
Using GPU shaders.
Window dummy_file_dialog_window crashed:
badarg
[{erlang,port_control,
         [wp8_file_port,1,
          [[99,58,92,85,115,101,114,115,92,65,110,107,97,92,68,101,115,107,
            116,111,112,92,77,105,99,104,97,322,92,51,68|...],
           0,"Open",0,[],0,[],
           [[[[],"Wings File"," (","*.wings",")",0,"*.wings",0],
             "All Files"," (","*.*",")",0,"*.*",0],
            0]]]},
 {wp8_file,file_dialog_1,4},
 {wp8_file,file_dialog_event,1},
 {wings_wm,handle_event,3},
 {wings_wm,send_event,2},
 {wings_wm,do_dispatch,2},
 {lists,foreach,2},
 {wings_wm,'-redraw_all/0-fun-1-',1}]
{window_crash,dummy_file_dialog_window,badarg,
              [{erlang,port_control,
                       [wp8_file_port,1,
 [[99,58,92,85,115,101,114|...],
                         0,"Open",0,[],0,[],
                         [...]]]},
               {wp8_file,file_dialog_1,4},
               {wp8_file,file_dialog_event,1},
               {wings_wm,handle_event,3},
               {wings_wm,send_event,2},
               {wings_wm,do_dispatch,2},
               {lists,foreach,2},
               {wings_wm,'-redraw_all/0-fun-1-',1}]}


Fatal internal error - log written to c:/Users/Anka/Desktop/wings_crash.dump
Próbowałem reinstala, ale nic nie dało.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Próbowałeś
Patrząc na nazwę użytkownika możesz się trochę mylić : D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry