brak opcji 3306 10

O temacie

Autor micho

Zaczęty 23.04.2013 roku

Wyświetleń 3306

Odpowiedzi 10

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Próbuję stworzyć opcję warzenia 5 mikstur jednocześnie, ale opcja nie pojawia mi się w grze. Oto kod:

INSTANCE PC_ItPo_Health_01x5 (C_INFO)
{
nr       = 3;
npc = PC_Hero;
condition = PC_ItPo_Health_01_Condition;
information = PC_ItPo_Health_01x5_Info;
permanent = TRUE;
description = "5 x Esencja lecznicza (10 roślin leczniczych)";
};


FUNC VOID PC_ItPo_Health_01x5_Info ()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItPl_Health_Herb_01) >= 10)
{
Npc_RemoveInvItems (hero,ItPl_Health_Herb_01,10);

CreateInvItems   (hero,ItPo_Health_01,5);  
Print (PRINT_AlchemySuccess);
}
else
{
Print (PRINT_ProdItemsMissing);
CreateInvItems (self, ItMi_Flask,1);
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
Czego brakuje?
 


micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Tak, nigdzie nie widać tego "PC_ItPo_Health_01_Condition".

Jest, tylko przy instance do pojedynczej mikstury(tej oryginalnej). nie trzeba tego zmieniac.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
W każdym razie to ta funkcja decyduje o tym czy opcja się pokaże czy nie. Skoro się nie pokazuje, to znaczy że jest zwracane false. Ale skoro nie chcesz nam jej pokazać, to nie jesteśmy w stanie ci pomóc.

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
INSTANCE PC_ItPo_Health_01 (C_INFO)
{
nr       = 2;
npc = PC_Hero;
condition = PC_ItPo_Health_01_Condition;
information = PC_ItPo_Health_01_Info;
permanent = TRUE;
description = "Esencja lecznicza (2 rośliny lecznicze)";
};

FUNC INT PC_ItPo_Health_01_Condition()
{
if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_POTIONALCHEMY)
&& (PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Health_01] == TRUE))
&& (HealthStart == TRUE)
{
return TRUE;
};

};

FUNC VOID PC_ItPo_Health_01_Info ()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItPl_Health_Herb_01) >= 2)
{
Npc_RemoveInvItems (hero,ItPl_Health_Herb_01,2);

CreateInvItem   (hero,ItPo_Health_01);  
Print (PRINT_AlchemySuccess);
}
else
{
Print (PRINT_ProdItemsMissing);
CreateInvItems (self, ItMi_Flask,1);
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_ItPo_Health_01x5 (C_INFO)
{
nr       = 3;
npc = PC_Hero;
condition = PC_ItPo_Health_01_Condition;
information = PC_ItPo_Health_01x5_Info;
permanent = TRUE;
description = "5 x Esencja lecznicza (10 roślin leczniczych)";
};


FUNC VOID PC_ItPo_Health_01x5_Info ()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItPl_Health_Herb_01) >= 10)
{
Npc_RemoveInvItems (hero,ItPl_Health_Herb_01,10);

CreateInvItems   (hero,ItPo_Health_01,5);  
Print (PRINT_AlchemySuccess);
}
else
{
Print (PRINT_ProdItemsMissing);
CreateInvItems (self, ItMi_Flask,1);
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
 


micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

micho

brak opcji
#6 2013-04-23, 14:42(Ostatnia zmiana: 2013-04-23, 14:42)
tak
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Skompilowałeś skrypty?

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Oczywiście, że tak!
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

brak opcji
#9 2013-04-26, 14:05(Ostatnia zmiana: 2013-04-26, 14:06)
A pokaż cały plik ;d  bo chyba wiem :D  

       };      
        B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();      
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_ItPo_Health_01x5 (C_INFO)
{
        nr                      = 3;
        npc                             = PC_Hero;

otworzyłeś tu znak komentarza /* i nie widzę zamknięcia znakiem */ ;)

kompilator tekst pomiędzy tymi dwoma znakami olewa ;)

niby jest przed tym // komentarz dla lini ale może to to :/

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Problem rozwiązany-musiałem zacząć nową grę. Dziękuję za chęć pomagania  :wink:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry