B_PlayerMap.d 3379 10

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 3.12.2012 roku

Wyświetleń 3379

Odpowiedzi 10

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

B_PlayerMap.d
2012-12-03, 14:16(Ostatnia zmiana: 2012-12-03, 15:20)
Mam problem z plikiem B_PlayerMap.d przy reparsowaniu, otóż gdy tylko dodam npc z waypointem z nowego świata, to wyskakuje mi błąd, że brakuje w 26 linijce nawiasu ")", a najlepsze jest to, że w tym pliku nie ma nawet 26 linijek -.-
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

B_PlayerMap.d
#1 2012-12-03, 15:30(Ostatnia zmiana: 2012-12-03, 15:30)
To szukaj w ostatniej linijce tego pliku pamiętaj ze w plik nie może mieć na końcu znaków komentarza. i czasem mógł byś wysłać kod jeśli chcesz pomocy ...

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

B_PlayerMap.d
#2 2012-12-03, 15:41(Ostatnia zmiana: 2012-12-03, 15:46)
Oto kod tego denerwujacego pliku
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//
// Get/Set instance variable for the map hotkey
//

var int PlayerMapInstance;

func int B_GetPlayerMap()
{
return PlayerMapInstance;
};

func int B_SetPlayerMap(var int MapInstance)
{
PlayerMapInstance = MapInstance;
return PlayerMapInstance;
};

Dodam jeszcze to co pisze w ZSpy
00:17 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER3.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:17 Info:  4 N:     GAME: Loading file Content\Gothic.src or .dat .... <oGame.cpp,#739>
00:19 Warn:  0 U:    PAR: Ignoring CONTENT\STORY\DIALOG_MOBSIS\B_PLAYERMAP.D ( File already parsed ) .... <zParser.cpp,#784>
00:20 Fatal:-1 U:    PAR: Expected ')' ( line 26 ) .... <zParser.cpp,#599>
00:20 Info:  8 X:     Device supports mode -  (w*h*bpp) 640*480*16 ....
Aha i dzieje sie to tylko po wgraniu NPC!
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
potrafi czytać ???

00:19 Warn:  0 U:    PAR: Ignoring CONTENT\STORY\DIALOG_MOBSIS\B_PLAYERMAP.D ( File already parsed ) .... <zParser.cpp,#784>
Cytuj
00:19 Warn:  0 U:    PAR: Zignorowany CONTENT\STORY\DIALOG_MOBSIS\B_PLAYERMAP.D ( Plik już przetworzony ) .... <zParser.cpp,#784>

nie chodzi o ten plik ...

szukaj błędu we wcześniejszych plikach

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Ale czemu tylko jak npc dodaje, tymbardziej, że w plikach npc jest wszystko ok!
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
tymbardziej, że w plikach npc jest wszystko ok!
na pewno nie jest ok ale skoro jesteś zbyt ograniczony żeby to zrozumieć radze ci odpuść sobie modowanie.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
... To dla pewności wstawiam kod NPC
instance Santa_5001_Mikolaj (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Mikołaj";
guild = GIL_NONE;
id = 5001;
voice = 5001;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_FRIEND;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_Rozga_Mikolaja);
   

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Drax, BodyTex_N, ITAR_Santa_hat, ITAR_Santa_Suit);
Mdl_SetModelFatness (self, 3);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Mage.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 80); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_5001;
};

FUNC VOID Rtn_Start_5001 ()
{
TA_Sit_Throne (07,00,21,00,"NW_MONASTERY_THRONE_01");
TA_Sit_Throne (21,00,07,00,"NW_MONASTERY_THRONE_01");
};


Przypominam też, że chodzi o linijkę 26 czyli od B_SetNpcVisual
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Huja nie jest dobrze.
Dajesz siedem parametrów dla funkcji która przyjmuje ich sześć, wyjeb ten od hełmu (przedostatni) i będzie git.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
hmmm... A zeby był ten hełm to muszę zastosować funkcję EquipItem?
 


Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Sawik, jak zwykle ratujesz mnie z trudnej sytuacji! :)
RafalBudzis, też dziękuję za rady! na końcu mojego moda będzie podziękowanie dla wszystkich, którzy mi pomagali :)

Temat do zamknięcia!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry