Tak offtopując.
Paser, przecież dane można zmodyfikować też pomiędzy klientem a serwerem. Uwierz mi, dopóki gra nie korzysta z serwera autorytatywnego nie jest odporna na cheaty, żadne zabezpieczenia klienta nie są wówczas wystarczające (chociaż można zastosować różne utrudnienia). A nawet wówczas pewne mogą zostać zastosowane (polegające na wydobyciu z klienta/transmisji informacji których gracz nie powinien mieć, np o położeniu graczy których nie widzi bezpośrednio na ekranie)
A teraz kończąc offtop: gdyby gra nie sprawdzała sumy kontrolnej zestawu skryptów, a na dodatek "zabezpieczenie przed memory hackami" nie działało na skryptowego Ikarusa, stworzenie skrzyni przechowującej dane o przedmiotach na dysku i "przekonującej" serwer aby gracz je otrzymywał, byłoby wykonalne. Jednak cały ten pomysł jest chory, takie rzeczy powinno się robić tylko na serwerze i jestem pewien że stoi to poza zasięgiem autora tematu.