Jeśli chodzi o to doświadczenie... Kiedy dodałem to do pliku, wyskoczył mi problem "missing", mianowicie nawias. Nie wiem tylko, czy ułożyłem wszystko w dobrej kolejności, tak to jakoś wygląda...
var c_item active_weapon;
active_weapon = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
if(Hlp_IsItem(active_weapon,Sztylet_Mordercy)
||(Hlp_IsItem(active_weapon,SztyletAsasyna2)
if ( Npc_IsPlayer(other) || (other.aivar[AIV_PARTYMEMBER]==TRUE) )//To tutaj. Kiedy próbowałem na początku zamiast "if" wstawic "&&", odczytywało AIV_PARTYMEMBER jako nieistniejąca zmienna...
&& (self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] == FALSE)
{
B_GivePlayerXP (self.level * XP_PER_VICTORY);
self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] = TRUE;
};
&&!(Npc_CanSeeNpc(self, hero))))
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS, - 99999);
PrintScreen ("Zabiłeś go!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",1);
};
A co do ogłuszenia... Jak wyżej. To co podałeś, wkleiłem na końcu. Czyli tak:
var c_item active_weapon;
active_weapon = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
if(Hlp_IsItem(active_weapon,Zelazna_palka)
||(Hlp_IsItem(active_weapon,Ciezka_Palka)
&&!(Npc_CanSeeNpc(self, hero))))
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS, - 9999);
PrintScreen ("Ogłuszyłeś go!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",1);
Npc_ClearAIQueue (self);
AI_PlayAniBS (self, "T_STAND_2_LIGHTNING_VICTIM", BS_UNCONSCIOUS);
AI_StartState (self, ZS_Uncoscious, 0, "");
};