Zbroja na podstawie Bandyty 2690 7

O temacie

Autor miniu123

Zaczęty 16.02.2012 roku

Wyświetleń 2690

Odpowiedzi 7

miniu123

miniu123

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Elo!

Robię zbroję na podstawie zbroji bandyty. Gdzie w kodzie asc mam pozmieniać by nikt mnie nie traktował jak bandytę (czy nie trzeba nic zmieniać)?
 
Do you want kill me one more time?



Spoiler


Spoiler


Będę uzupełniał!

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zbroja na podstawie Bandyty
#1 2012-02-16, 14:49(Ostatnia zmiana: 2012-02-16, 14:50)
Nic nie trzeba podmieniać. Wystarczy żeby miała inne instance (i ew. nie miała atrybutu świadczącego o przynależności do gildii "Bandyta", ale tego gra chyba akurat nie sprawdza).

miniu123

miniu123

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
instance (?)
jak może wyglądać taki atrybut?

Sory jeśli to głupie pytania
 
Do you want kill me one more time?



Spoiler


Spoiler


Będę uzupełniał!

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Istance jest na górze skryptu. Istance to inaczej kod na postać/item.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

miniu123

miniu123

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

miniu123

Zbroja na podstawie Bandyty
#4 2012-02-16, 15:00(Ostatnia zmiana: 2012-02-16, 15:00)
a tak bardziej dokładnie to, która linijka świadczy o gildii i instance?

Komu będzie trzeba dam propsy  :ok:
 
Do you want kill me one more time?



Spoiler


Spoiler


Będę uzupełniał!

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Zbroja na podstawie Bandyty
#5 2012-02-16, 15:08(Ostatnia zmiana: 2012-02-16, 15:11)
Spoiler
// ******************************************************
INSTANCE ITAR_Thorus_Addon (C_Item)
{
   name                =   "Ciężka zbroja gwardzisty";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   70;
   protection [PROT_BLUNT] =    70;
   protection [PROT_POINT] =    70;
   protection [PROT_FIRE]    =    0;
   protection [PROT_MAGIC] =    0;

   value                =   VALUE_ITAR_Thorus_Addon;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_Thorus_ADDON.3ds";
   visual_change          =   "Armor_Thorus_ADDON.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   "Zbroja strażnika Kruka";

   TEXT[0]               =    PRINT_Addon_BDTArmor;
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
Przykład na zbroi Thorusa(Też uznają cie w niej za bandyte). Pogrubiłem "istance". Zamiast orginalnego kodu daj własny(np. zamiast " ITAR_Thorus_Addon " możesz dać "ITAR_blablabla"
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

miniu123

miniu123

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

miniu123

Zbroja na podstawie Bandyty
#6 2012-02-16, 15:13(Ostatnia zmiana: 2012-02-16, 15:13)
Dziękuje. Temat do zamknięcia :lol:
 
Do you want kill me one more time?



Spoiler


Spoiler


Będę uzupełniał!

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Zbroja na podstawie Bandyty
#7 2012-02-16, 15:15(Ostatnia zmiana: 2012-02-16, 15:15)
Czyli wiesz która linijka znaczy o gildii? To zapewne jest jakiś dopisek w skrypcie, najlepiej jakby wypowiedział się RafałBudzis.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry