O temacie
Autor RafalBudzis
Zaczęty 19.02.2011 roku
Wyświetleń 2288
Odpowiedzi 3
RafalBudzis
Wrong type : INSTANT
func void etapy (VAR STRING instant){var C_NPC sef; sef = Hlp_GetNpc(instant);if((sef.aivar[49]+1) == Wld_GetDay()){Mdl_SetVisualBody (sef,"Ske_Body3",DEFAULT,DEFAULT,"", DEFAULT, DEFAULT,-1); //zmiana w kościotrupaPrintScreen ("kości _ 2", 70,70,"font_old_20_white.tga",2);};if((sef.aivar[49]+2) == Wld_GetDay()){if (Npc_HasItems(sef, nie_znikaj)>=1){Npc_RemoveInvItem (sef, nie_znikaj); //spowoduje usuniecie blokady usunięcia postaci};PrintScreen ("usun", -1,-1,"font_old_20_white.tga",2);};};func void rozklad (VAR STRING instant){var C_NPC sef; sef = Hlp_GetNpc(instant); CreateInvItem (sef, nie_znikaj);if(co_robi(sef,BS_DEAD))&&(sef.aivar[49]==0){PrintScreen (instant, -1,-1,"font_old_20_white.tga",4);AI_UnequipArmor (sef);//tylko taz po 1 dniusef.aivar[49]=Wld_GetDay();//tylko raz};};func void NPC_DEAD_DALSZE_LOSY(VAR STRING instant){var C_NPC sef; sef = Hlp_GetNpc(instant);if(sef.aivar[49]==0){ rozklad (instant); };etapy (instant);};func void kto_do_rozbiurki(){NPC_DEAD_DALSZE_LOSY(GRD_281_Gardist);NPC_DEAD_DALSZE_LOSY(GRD_254_Orry);};
inż. Avallach Administrator
Jest to naprawdę bardzo proste. Otóż "instant" to string (tekst) a funkcja Hlp_GetNpc wymaga inta (liczby całkowitej).