Zmiana nieba 7581 21

O temacie

Autor Mr Prezesinho

Zaczęty 13.06.2010 roku

Wyświetleń 7581

Odpowiedzi 21

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy

Mr Prezesinho

Zmiana nieba
#20 2010-06-23, 21:04(Ostatnia zmiana: 2010-06-23, 21:32)
A więc skoro wstawiłbym, np. samo MEM_InitGlobalInst(); w inicie zena funkcja nie powinna (chyba) wywołać żadnych zmian. Ale nawet pomijając wartości skycontroller po wkroczeniu do zena wyrzuca mnie do wina. Nie sądzę, abym pomylił i wrzucił ikarus z g1 do g2. nie mam pomysły na rozwiązanie. Av, dzięki, ale chyba mi tego nie wytłumaczysz, nie jestem aż tak zaawansowany w skryptach jak ty :lol:
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Po co przerobić :lol: ? Rozumiesz jak ona działa?

Ikarus działa tak, że w jego skrypty nic nie trzeba ingerować, tworzysz co najwyżej własne oparte na jego funkcjach bazowych. MEM_InitGlobalInst to funkcja która po prostu przygotowuje do edycji obiekty engine (oczywiście musisz mieć wersję odpowiednio pod g1 lub g2nk). jest ona po prostu wywołaniem dla każdego dostępnego obiektu engine odpowiedniej funkcji przypisującej do instancji (MEMINT_AssignContentInst).
Nie może nic się psuć bo działa nieinwazyjnie. Jeśli używasz dobrej wersji (do g1 orcwarriora, do g2nk z WoGa) tylko podstawia ona do pustych obiektów składniki engine, ale nie modyfikuje ich właściwości, umożliwia to pop prostu w ten sposób tobie. Bez niej też można dużo zrobić ręcznie, ale ona jest najprostszą drogą do wprowadzania widocznych zmian.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry