Ha, nie do końca zgadzam się z Adanosem (a właściwie chcę uzupełnić - jestem pewien że wie o co chodzi ale zapewne jest to dla niego tak oczywiste że nie wspomniał).
"OC1" i "WP_INTRO_WI15" oba są nie są tylko napisami, ale nazwami waypointów (oba, tak jak można zobaczyć w Spacerze czy grze dzięki cheatowi toggle waynet). Nie różnią się niczym poza lokalizacją - OC1 jest to główna brama starego obozu, zaś WP_INTRO_WI15 jak zapewne wiesz jest to punkt koło startowego jeziorka.
Oba są po prostu punktami na mapie, OC1 pojawia się w startupie dlatego, że przy wstawianiu NPC do świata gry nie ma znaczenia gdzie właściwie to zrobimy, byle był w zasięgu kamery od miejsca gdzie możemy go zobaczyć. Bo to gdzie będzie przebywał, i tak zależy tylko i wyłącznie od rutyny. Tak więc skoro nie ma różnicy, to po co się przepracowywać - PB dla wygody insertowali NPCów w charakterystycznych punktach.