Eventsy 2867 2

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 15.04.2010 roku

Wyświetleń 2867

Odpowiedzi 2

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
A mianowicie, robię w katalogu events plik XXX.d
Tam wpisuję nazwę funkcji a potem warunek że jeżeli ktoś zginie to wyświetli mi filmik i pojawi się jakiś NPC.
Jednak kiedy włączam grę i zabije tego kogoś to nic się nie dzieje. Nie wiem czy trzeba dopisać odpowiednią zmienną albo coś gdzie indziej w skryptach?
Pomóżcie proszę, to dla mnie sprawa priorytetowa.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Eventsy
#1 2010-04-15, 21:41(Ostatnia zmiana: 2010-04-15, 21:43)
A mianowicie, robię w katalogu events plik XXX.d
Tam wpisuję nazwę funkcji a potem warunek że jeżeli ktoś zginie to wyświetli mi filmik i pojawi się jakiś NPC.
Jednak kiedy włączam grę i zabije tego kogoś to nic się nie dzieje. Nie wiem czy trzeba dopisać odpowiednią zmienną albo coś gdzie indziej w skryptach?
Pomóżcie proszę, to dla mnie sprawa priorytetowa.
Stwórco teamu immortals, żadna funkcja w Gothicu nigdy nie aktywuje się sama z siebie, niezależnie w jakim folderze ją dasz i jak nazwiesz plik. Zawsze musi być jakiś czynnik który "da jej kopa" - może być to użycie itemu, dialog, trigger on touch, rutyna, tick tock czy po prostu zaatakowanie kogoś. I dopiero kiedy to coś aktywuje nią, warunek zostanie sprawdzony.
Jeśli chcesz aby aktywowała się po zabiciu tego kogoś, umieść w funkcji (rutynie) zs_dead warunek że jeśli ofiarą jest ten kto ma być, włączy się ta twoja funkcja.

Eventy standardowe zwykle są odpalane przez elementy Spacerowe - wejście na jakiś obszar (trigger onTouch) lub użycie np kołowrotu (mob).

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Eventsy
#2 2010-04-16, 06:43(Ostatnia zmiana: 2010-04-16, 21:02)
Dzięki, teraz na pewno uda mi się coś zrobić.....a od początku spodziewałem się że to musi pojawić się jakiś czynnik zewnętrzny tylko nie wiedziałem jaki i jak go wprowadzić.
Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Zamykam
Avallach
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry