Wings 3D 1910 3

O temacie

Autor

Zaczęty 31.03.2010 roku

Wyświetleń 1910

Odpowiedzi 3

WonderiuS
  • Gość
Witam, otóż mam nietypowe pytanie. Jak dobrze zmapować model w Wingsie 3D aby tekstura na nim wyglądała bardzo wyraźnie?
 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
O ile wiem to tekstura musi mieć odpowiedni rozmiar i tyle do gadania.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Wings 3D
#2 2010-03-31, 16:43(Ostatnia zmiana: 2010-03-31, 16:43)
Mapowanie UW/Projekcja/Rozkład/wyśrodkuj/skaluj <- w takiej kolejności będzie dobrze jeżeli masz zamiar model teksturować w spacerze, jeżeli masz zamiar robić pod to osobną teksturę to nie ma na to "złotego środka" po prostu robi się tak jak będzie nam najwygodniej a to tez zależy od modelu.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Po prostu w mapowaniu zachowuj odpowiednie proporcje obiektów i maksymalnie wykorzystaj całe dostępne miejsce. W Wingsie robi się to na identycznej zasadzie co na dowolnym oprogramowaniu do 3D, z tym że przynajmniej moim zdaniem, jest najprościej i najbardziej efektywnie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry