Gothic - sens moddinu gry w roku 2011 107744 322

O temacie

Autor

Zaczęty 17.02.2010 roku

Wyświetleń 107744

Odpowiedzi 322

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Cytuj
Ktoś tam mówił, że w Polsce tylko Gothica modyfikują. Nieprawda, jest też sporo osób modyfikujących gry na silniku source.
Cytuj
Tak? Nie słyszałem aby pirania udostępniła source silnika.

co nie musi znaczyć, że chodzi o gothica(poza tym większość wie, że source gothica nie został udostępniony)  ^_^

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Nie musi?
Tak przyjrzeć się konstrukcji... Zdanie pierwsze:
Ktoś tam mówił, że w Polsce tylko Gothica modyfikują.
Ok, spoko.

Zdanie drugie, jest odpowiedzą na pierwsze, wraz z argumentem który potwierdza odpowiedź.
Nieprawda, jest też sporo osób modyfikujących gry na silniku source.

Więc?
To brzmi jak: Nie tylko polacy robią mody, bo polacy robią też gry.

O.o?

Nie moja wina że ktoś nie umie budować zdań.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
co nie musi znaczyć, że chodzi o gothica(poza tym większość wie, że source gothica nie został udostępniony)  :)
Co jednak oznacza, że pan Garret odkrył Amerykę.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
chodzi o silnik o nazwie Source: http://pl.wikipedia.org/wiki/Source
nie chodzi o umiejętność budowania zdań, tylko o głupie nazwy silników gier.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu



Wracając do tematu, Siekacz, czemu usunąłeś swoje powody dla których modduje się gothica?
 

Oszych

Oszych

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Moim zdaniem, geneza tak usilnego, wieloletniego modyfikowania Gothic 1 leży o wiele głebiej, niż tylko sentyment.
Tym czymś więcej jest inspirująca oryginalność .
Sedno tkwi w tym, że w grze wykorzystano wiele świentnych czasem nietuzinkowych pomysłów,
co zaowocowąło wspaniałym, wręcz pysznym klimatem przedstwionego świata.
Klimat natomiast dał natcheninie i otworzył umysły graczy (puźniejszych twórców i modderów) na nowe koncepcje.
Gra jako całokształt, pokazała, że można nie kierować się sztampą, tylko ożywiać swoje własne idee.
Dzięki tej inspiracji tak wiele osób i przez tak długi czas wciąż interesuje się tą grą i chce ją rozwijać.


Są też inne przyczyny, a niektóre wynikają z pierwszej podanej przezemnie:
Na przyład to, że graczę chcę podtrzymać życie za pomocą modyfikacji na zasadzie hospitalizacji dla staruszka,
co nie jest sentymentem tylko poszukiwaniem nowości na bazie świetnego fundamentu G1.
Tak samo jak staruszka niekoniecznie leczy się tylko dlatego, że jest człowiekiem i szkoda go (sentymentalizm),
ale może być w przyszłości potrzebny, przydatny dzięki swojemu doświadczeniu.

Albo to, że powstało twórcze środowisko (społeczność The Modders i innych stron),
które wzajemnie się wspiera, pomaga sobie i jest równocześnie wzajemnym odbiorcą swoich dzieł.

Także kwestia oddziaływania powyższych społeczność na opinie publiczną,
łącznie z publikacjami na łamach CD- Action - największego czasopisma o grach komp. w polsce.
To nie o modyfikacjach do Gothic II czy III napisano tam artykuł.

Fakt, że puźniejsze odsłony Gothic były i są caraz bardziej skomercjalizowane, wtórne,
czyli w konsekwencji - sztampowe i nie inspirujące niczym nowym,
sprawił, że wcześniej wspomniane "twórcze jednostki"
ogniskują się wokół weksplaatowanych Gothiców I oraz II.

Społeczeństwo, jednak nie jest takie głupie i zmanipulowane reklamą skoro wciąż gra w wasze mody  :D  

Słowem, rozijajmy naszą ciekawość świata.
Twórzmy dla zabawy i miejmy energię do życia.

(...) Wszystko przez słomiany zapał, dziwkarskie podejście i narzędzia tej "wspaniałej" gry, które demotywują po tygodniu.

Możliwości gry może niekoniecznie się wyczerpały,
tylko twoje kompetencje nie pozwalają na dostrzeżenie tych możliwości.
A pozatym, myślę, że jesteś poprostu zmęczony (nie dziwie Ci się)
i twoja niechęć skupia się na ogromie i nieskończoności pracy wokół Czasu Zapłaty.
Podradanie przez innych ciężko wypracowanych osiągnięć, rzeczywiście nie jest motywujące.

Cytat: Thoro link=topic=8970.msg83314#msg83324 date=Feb 18 2010, 05:57 PM\'
Oczywiście, że jest; jeśli ktoś koniecznie lubi zahaczać o pokłady kiczu i groteski droga otwarta! Czekam na słonie, wyścigi na ścierwojadach i hula hopy.

Równie dobrze może zacząć z czym innym. Na dobre mu to wyjdzie.

Pewnie, że może zacząć z czym innym i tu jest twoja rola, aby #msgm zdaniem, geneza tak usilnego, wieloletniego modyfikowania Gothic 1 leży o wiele głebiej, niż tylko sentyment.
Tym czymś więcej jest inspirująca oryginalność .
Sedno tkwi w tym, że w grze wykorzystano wiele świentnych czasem nietuzinkowych pomysłów,
co zaowocowąło wspaniałym, wręcz pysznym klimatem przedstwionego świata.
Klimat natomiast dał natcheninie i otworzył umysły graczy (puźniejszych twórców i modderów) na nowe koncepcje.
Gra jako całokształt, pokazała, że można nie kierować się sztampą, tylko ożywiać swoje własne idee.
Dzięki tej inspiracji tak wiele osób i przez tak długi czas wciąż interesuje się tą grą i chce ją rozwijać.


Są też inne przyczyny, a niektóre wynikają z pierwszej podanej przezemnie:
Na przyład to, że graczę chcę podtrzymać życie za pomocą modyfikacji na zasadzie hospitalizacji dla staruszka,
co nie jest sentymentem tylko poszukiwaniem nowości na bazie świetnego fundamentu G1.
Tak samo jak staruszka niekoniecznie leczy się tylko dlatego, że jest człowiekiem i szkoda go (sentymentalizm),
ale może być w przyszłości potrzebny, przydatny dzięki swojemu doświadczeniu.

Albo to, że powstało twórcze środowisko (społeczność The Modders i innych stron),
które wzajemnie się wspiera, pomaga sobie i jest równocześnie wzajemnym odbiorcą swoich dzieł.

Także kwestia oddziaływania powyższych społeczność na opinie publiczną,
łącznie z publikacjami na łamach CD- Action - największego czasopisma o grach komp. w polsce.
To nie o modyfikacjach do Gothic II czy III napisano tam artykuł.

Fakt, że puźniejsze odsłony Gothic były i są caraz bardziej skomercjalizowane, wtórne,
czyli w konsekwencji - sztampowe i nie inspirujące niczym nowym,
sprawił, że wcześniej wspomniane "twórcze jednostki"
ogniskują się wokół weksplaatowanych Gothiców I oraz II.

Społeczeństwo, jednak nie jest takie głupie i zmanipulowane reklamą skoro wciąż gra w wasze mody  :D  

Słowem, rozijajmy naszą ciekawość świata.
Twórzmy dla zabawy i miejmy energię do życia.

(...) Wszystko przez słomiany zapał, dziwkarskie podejście i narzędzia tej "wspaniałej" gry, które demotywują po tygodniu.

Możliwości gry może niekoniecznie się wyczerpały,
tylko twoje kompetencje nie pozwalają na dostrzeżenie tych możliwości.
A pozatym, myślę, że jesteś poprostu zmęczony (nie dziwie Ci się)
i twoja niechęć skupia się na ogromie i nieskończoności pracy wokół Czasu Zapłaty.
Podradanie przez innych ciężko wypracowanych osiągnięć, rzeczywiście nie jest motywujące.

Cytat: Thoro link=topic=8970.msg83314#msg83324 date=Feb 18 2010, 05:57 PM\'
Oczywiście, że jest; jeśli ktoś koniecznie lubi zahaczać o pokłady kiczu i groteski droga otwarta! Czekam na słonie, wyścigi na ścierwojadach i hula hopy.

Równie dobrze może zacząć z czym innym. Na dobre mu to wyjdzie.

Pewnie, że może zacząć z czym innym i tu jest twoja rola, aby to inne#msgm zdaniem, geneza tak usilnego, wieloletniego modyfikowania Gothic 1 leży o wiele głebiej, niż tylko sentyment.
Tym czymś więcej jest inspirująca oryginalność .
Sedno tkwi w tym, że w grze wykorzystano wiele świentnych czasem nietuzinkowych pomysłów,
co zaowocowąło wspaniałym, wręcz pysznym klimatem przedstwionego świata.
Klimat natomiast dał natcheninie i otworzył umysły graczy (puźniejszych twórców i modderów) na nowe koncepcje.
Gra jako całokształt, pokazała, że można nie kierować się sztampą, tylko ożywiać swoje własne idee.
Dzięki tej inspiracji tak wiele osób i przez tak długi czas wciąż interesuje się tą grą i chce ją rozwijać.


Są też inne przyczyny, a niektóre wynikają z pierwszej podanej przezemnie:
Na przyład to, że graczę chcę podtrzymać życie za pomocą modyfikacji na zasadzie hospitalizacji dla staruszka,
co nie jest sentymentem tylko poszukiwaniem nowości na bazie świetnego fundamentu G1.
Tak samo jak staruszka niekoniecznie leczy się tylko dlatego, że jest człowiekiem i szkoda go (sentymentalizm),
ale może być w przyszłości potrzebny, przydatny dzięki swojemu doświadczeniu.

Albo to, że powstało twórcze środowisko (społeczność The Modders i innych stron),
które wzajemnie się wspiera, pomaga sobie i jest równocześnie wzajemnym odbiorcą swoich dzieł.

Także kwestia oddziaływania powyższych społeczność na opinie publiczną,
łącznie z publikacjami na łamach CD- Action - największego czasopisma o grach komp. w polsce.
To nie o modyfikacjach do Gothic II czy III napisano tam artykuł.

Fakt, że puźniejsze odsłony Gothic były i są caraz bardziej skomercjalizowane, wtórne,
czyli w konsekwencji - sztampowe i nie inspirujące niczym nowym,
sprawił, że wcześniej wspomniane "twórcze jednostki"
ogniskują się wokół weksplaatowanych Gothiców I oraz II.

Społeczeństwo, jednak nie jest takie głupie i zmanipulowane reklamą skoro wciąż gra w wasze mody  :D  

Słowem, rozijajmy naszą ciekawość świata.
Twórzmy dla zabawy i miejmy energię do życia.

(...) Wszystko przez słomiany zapał, dziwkarskie podejście i narzędzia tej "wspaniałej" gry, które demotywują po tygodniu.

Możliwości gry może niekoniecznie się wyczerpały,
tylko twoje kompetencje nie pozwalają na dostrzeżenie tych możliwości.
A pozatym, myślę, że jesteś poprostu zmęczony (nie dziwie Ci się)
i twoja niechęć skupia się na ogromie i nieskończoności pracy wokół Czasu Zapłaty.
Podradanie przez innych ciężko wypracowanych osiągnięć, rzeczywiście nie jest motywujące.

Cytat: Thoro link=topic=8970.msg83314#msg83324 date=Feb 18 2010, 05:57 PM\'
Oczywiście, że jest; jeśli ktoś koniecznie lubi zahaczać o pokłady kiczu i groteski droga otwarta! Czekam na słonie, wyścigi na ścierwojadach i hula hopy.

Równie dobrze może zacząć z czym innym. Na dobre mu to wyjdzie.

Pewnie, że może zacząć z czym innym i tu jest twoja rola, aby  propagować  ;]  
Swoją drogą, wyścigi na ścierowjadach to wspaniały pomysł !  Czekam na czyjąś realizację  xD

Cytat: Siekacz link=topic=8970.msg83327#msg83324 date=Feb 18 2010, 06:56 PM\'
Nie chodzi o to, by kogoś odciągać na silę do Gothica.

Nie robi się modów dla szpanu. Mody robi się właściwie dla siebie w przeciwieństwie do komercji.

Dlatego, głupio jest wam mówić co i w czym macie robić. Jeżeli macie jakiś własny wspaniały pomysł na Gothica to właśnie go modujcie.
 Jednak według mnie każdy z was miał o wiele bardziej innowacyjne pomysły, skierowane do innych gier.
Nie podążajcie śladami innych, tylko sami wyrąbujcie sobie drogę do sukcesu.

Szkoda, że Shergar za prośbą zwykłych userów ocenzurował mój obóz. Pamiętajcie, nie patrzcie na zdanie innych, a urzeczywistniajcie własne wizje, to jest właśnie najprzyjemniejsze w modowaniu.

Tak, to jest to co powieliłem powyżej. Bycie fanem Gothic#msgm zdaniem, geneza tak usilnego, wieloletniego modyfikowania Gothic 1 leży o wiele głebiej, niż tylko sentyment.
Tym czymś więcej jest inspirująca oryginalność .
Sedno tkwi w tym, że w grze wykorzystano wiele świentnych czasem nietuzinkowych pomysłów,
co zaowocowąło wspaniałym, wręcz pysznym klimatem przedstwionego świata.
Klimat natomiast dał natcheninie i otworzył umysły graczy (puźniejszych twórców i modderów) na nowe koncepcje.
Gra jako całokształt, pokazała, że można nie kierować się sztampą, tylko ożywiać swoje własne idee.
Dzięki tej inspiracji tak wiele osób i przez tak długi czas wciąż interesuje się tą grą i chce ją rozwijać.


Są też inne przyczyny, a niektóre wynikają z pierwszej podanej przezemnie:
Na przyład to, że graczę chcę podtrzymać życie za pomocą modyfikacji na zasadzie hospitalizacji dla staruszka,
co nie jest sentymentem tylko poszukiwaniem nowości na bazie świetnego fundamentu G1.
Tak samo jak staruszka niekoniecznie leczy się tylko dlatego, że jest człowiekiem i szkoda go (sentymentalizm),
ale może być w przyszłości potrzebny, przydatny dzięki swojemu doświadczeniu.

Albo to, że powstało twórcze środowisko (społeczność The Modders i innych stron),
które wzajemnie się wspiera, pomaga sobie i jest równocześnie wzajemnym odbiorcą swoich dzieł.

Także kwestia oddziaływania powyższych społeczność na opinie publiczną,
łącznie z publikacjami na łamach CD- Action - największego czasopisma o grach komp. w polsce.
To nie o modyfikacjach do Gothic II czy III napisano tam artykuł.

Fakt, że puźniejsze odsłony Gothic były i są caraz bardziej skomercjalizowane, wtórne,
czyli w konsekwencji - sztampowe i nie inspirujące niczym nowym,
sprawił, że wcześniej wspomniane "twórcze jednostki"
ogniskują się wokół weksplaatowanych Gothiców I oraz II.

Społeczeństwo, jednak nie jest takie głupie i zmanipulowane reklamą skoro wciąż gra w wasze mody  :D  

Słowem, rozijajmy naszą ciekawość świata.
Twórzmy dla zabawy i miejmy energię do życia.

(...) Wszystko przez słomiany zapał, dziwkarskie podejście i narzędzia tej "wspaniałej" gry, które demotywują po tygodniu.

Możliwości gry może niekoniecznie się wyczerpały,
tylko twoje kompetencje nie pozwalają na dostrzeżenie tych możliwości.
A pozatym, myślę, że jesteś poprostu zmęczony (nie dziwie Ci się)
i twoja niechęć skupia się na ogromie i nieskończoności pracy wokół Czasu Zapłaty.
Podradanie przez innych ciężko wypracowanych osiągnięć, rzeczywiście nie jest motywujące.

Cytat: Thoro link=topic=8970.msg83314#msg83324 date=Feb 18 2010, 05:57 PM\'
Oczywiście, że jest; jeśli ktoś koniecznie lubi zahaczać o pokłady kiczu i groteski droga otwarta! Czekam na słonie, wyścigi na ścierwojadach i hula hopy.

Równie dobrze może zacząć z czym innym. Na dobre mu to wyjdzie.

Pewnie, że może zacząć z czym innym i tu jest twoja rola, aby a to chyba nic złego, prawda ?
To forum zostało stworzone z myślą o modach do Gothica i wciąż takim pozostaje.
Jeżeli niekt by się nie interesował tą grą i modyfikacjami,
to pewnie powstało by już dziesiątki różnych działów moderskich innych gier.


Cytat: Siekacz link=topic=8970.msg83405#msg83324 date=Feb 18 2010, 11:07 PM\'
Taki był mój plan. By strażnicy byli ucieleśnieniem chamstwa i brutalnej siły. Miałem plan im nawet własną subkulturę założyć, jednak nie spotkało się to ze zrozumieniem testerów.
Ogółem wyglądało to tak, że jako kopacz czy jakiś szkodnik dostawało się wpierdol za teksty typu "cześć", "kim jesteś"  lub po prostu dla jaj. Może rzeczywiście trochę przesadziłem.
Shergar ocenzurował, ocenzurowaną wersje ;)

Jednak Shergara też cenzurowałem. Czasem miał kosmiczne pomysły xd

Myślę, że wielu użytkowników bardzo chetnie zagrało by w taką wersję ("Adult") MT. Obóz strażników kopalni miał wspaniały klmiat. Może kiedyś ktoś z poziomek (ew. byłych) znajdzię chwilę i dla zabawy zacznie pisać od nowa ?
Wiem, że się nie nudzicie chłopaki, ale to by było świetne urozmaicenie i tak już genialnego modu. Zachęcam.
W końcu szalone pomysły, to wasza specjalność  ;)  

Cytat: Garret link=topic=8970.msg83434#msg83324 date=Feb 19 2010, 10:47 AM\'
Ktoś tam mówił, że w Polsce tylko Gothica modyfikują.
Nieprawda, jest też sporo osób modyfikujących gry na silniku source.

Na oko (moje oko)widzę i rozumiem, Gerret chciał przez to powiedzieć,
iż jest grupa ludzi modyfikująych różne inne (niż gothic) gry i te modyfikacje bazują na silniku source.



Tyle chciałem powiedzieć i to zrobiłem. Dziękuję.
Oszych
 

Maximus

Maximus

Użytkownicy
posty27
Propsy7
  • Użytkownicy
Wow. To się nazywa konkretna i przekonująca wypowiedź :) . Ja chciałbym dodać, że to prawda, iż te same fabuły w końcu się znudzą, że duale w końcu się znudzą, że miejsca w końcu się znudzą, ale przecież, o ile tylko mod ma nowy świat, nowe potwory, nowe przedmioty, to nawet oklepana fabuła wydaje się być emocjonująca. A tak, to ile razy można chodzić po tej samej kolonii? Poza tym kluczem do szczęścia jest napisanie swoich własnych funkcji, bo nie wiem jak można nazywać siebie moderem, gdy korzysta się z programu do pisania skryptów, albo kopiuje od innych...

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ja uważam, że Oszych pier*** głupoty.
Inspirująca oryginalność? Chyba mało w życiu widział  :)
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Gothic - sens moddinu gry w roku 2011
#68 2010-03-11, 17:03(Ostatnia zmiana: 2010-03-11, 17:17)
Cytuj
Poza tym kluczem do szczęścia jest napisanie swoich własnych funkcji, bo nie wiem jak można nazywać siebie moderem, gdy korzysta się z programu do pisania skryptów, albo kopiuje od innych...

A co jest złego w używaniu takich programów skoro to komuś pomaga i przyśpiesza pracę, to jakiś nowy rodzaj cnoty na bycie "prawdziwym modderem"? Tak samo nie mam nic przeciw używaniu plików udostępnionych przez innych, pod warunkiem że będzie to czynione z umiarem i rozwagą. Inna sprawa, że powyżej pewnego poziomu to co wykonują inni staje się dla nas bezwartościowe, bądź zwyczajnie słabo wykonane.
Jeśli chodzi o pisanie "własnych funkcji" to o ile wiem (a wiem tyle co wynika z okna GG Orcwarror) jest to niemożliwe bez edycji silnika gry czyli zwyczajnie niewykonalne na warunki modderskie.

Również zgadzam się, że Oszych pierdoli, mimo że ta wypowiedź jako opinia jest wysoce wartościowa. Już na swoje czasy Gothic nie zaskakiwał niczym ogromnie szczególnym, poza żywym, otwartym światem i ciekawym systemem walki. Nie bez powodu wśród osób, które z crpg grały w coś więcej niż Gothic i TES mówi się, że G. to "erpeg dla ubogich", pełny uproszczeń czy też spłyceń. Z jednej strony te uproszczenia wyszły na plus a z drugiej powstał płytki, minimalistyczny świat gry, którego potencjał w pełni wyczerpują najprostsze mody typu "obóz czegośtam". Nawet jeśli gdzieś ta "inspirująca oryginalność" wystąpiła to po 10 latach od powstania zarysu tej gry można ją się podetrzeć, w dobie propozycji typu Assasinss Creed 2.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Gothic - sens moddinu gry w roku 2011
#69 2010-03-11, 17:14(Ostatnia zmiana: 2010-03-11, 17:15)
Cytuj
Jeśli chodzi o pisanie "własnych funkcji" to o ile wiem (a wiem tyle co wynika z okna GG Orcwarror) jest to niemożliwe bez edycji silnika gry czyli zwyczajnie niewykonalne na warunki modderskie.
:)   :lol:  
A jak myślisz, że czym jest choćby napisanie dialogu, czy zrobienie regeneracji? To też jest funkcja.

Vuler

Vuler

Użytkownicy
posty60
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A teraz dzięki G2Ext można tworzyć własne funkcje w C++ i wywoływać je z poziomu Daedalusa.
 

Garret

Garret

Użytkownicy
posty143
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do postów Buły, chodziło mi oczywiście o silnik o naziwe source. Half life 2, Lef 4 Dead itp. W Polsce jest modderski światek tych gier.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
wiem ze jest to stare ale tez moze cosz krotkie napisze .
A poco sie takie tematy zaklada ?? zaby bracz innym nadzeji ze ich mod juz niema sensu bo nadchodzi CZ albo setki innych modov ?? ja myszle ze modovanie ma sens chodzbi dlatego by sie rozvijacz droga ktora sie chce isc v przislosci , i dzienky temu mozna cosz zalapacz z vydzenie nie gracza ale tvorci .
Dzienkuje
 


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
po to, aby dać innym do zrozumienia, że lepiej by było gdyby wzięli się za coś bardziej konstruktywnego.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
ja myszle ze modovanie ma sens chodzbi dlatego by sie rozvijacz droga ktora sie chce isc v przislosci , i dzienky temu mozna cosz zalapacz z vydzenie nie gracza ale tvorci .

Modowanie gothica do nowych gier ma sie tyle co nic - po osiągnięciu pewnego poziomu w tej drodze tracisz więcej niż zdobywasz, nie poznajesz nowinek i nowej technologii. Jeśli ktoś chce się rozwijać z nadzieją na tworzenie gier w przyszłości to gothic jest słabym pomysłem na ten rozwój.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
a jesli ktosz ma mniej lat i cosz innego bylo by moze trudnejsze to gothic moze bycz dobra podstava
 


Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Nie spróbujesz to nie będziesz wiedział, czy jest trudniejsze ale na ogół nowsze gry są prostsze i bardziej przystępne dla modderów.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak dla mnie to to nie ma sensu, ale fajnie się modduje, więc co żałować. Tym bardziej, że w innym przypadku bym i tak nie robił niczego mniej lub bardziej pożytecznego. :lol:
 

Xenek

Xenek

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Ciekawy temat... nie tyle interesująca zawartość, co sugestywna nazwa tematu; "Gothic - sens moddinu gry w roku 2010".
Gothic istnieje od 8 lat, a jego dalsze przemiany nie mają końca. Zadziwiający fakt, ale prościzna i szerokie podłoże projektowania gry na własne "widzi mi się" podtrzymują popularność gry.
Być może skończyły się racjonalne pomysły na "dodatki do gry", ale łatwość obsługi m.in spacera powodują podtrzymywanie epoki GOTHIC1.
Któż zna inne gry, w których mamy tak rozbudowaną sieć modyfikowania gry bez zbędnych komplikacji (spróbujcie zmodować wiedźmina, "cs" to marnowanie czasu)?

Gothic pozwala na wiele, być może znajdzie się ktoś, kto odrestauruje grafikę, zaprogramuje innowacyjne rozwiązania techniczne i stworzy latające smoki. Być może ktoś mądrzejszy od nas stworzy nieoficjalny multiplayer?

Geniusz twórców tej gry tłumaczy dalsze zainteresowanie Gothic 1.

Jaki jest sens? Samospełnienie, realizacja własnych celów, możliwość puszczenia wodzy wyobraźni i kreatywności.

Zainteresowanie Gothic 1 jest już niewielkie, porównując do wcześniejszych lat, niemniej oferuje cały czas to samo i ukazuje, że pojedyncza jednostka jest wstanie "udowodnić światu", że coś potrafi.
Przecież można zaprosić znajomych do wspólnej rozgrywki i cieszyć się z pozytywnych opinii.

Pozdrawiam ciepło.
Xenek
 
Wszystko co robię jest w połowie przemyślane, reszta to przypadek :)

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytuj
Gothic pozwala na wiele, być może znajdzie się ktoś, kto odrestauruje grafikę
Było
Cytuj
zaprogramuje innowacyjne rozwiązania techniczne i stworzy latające smoki.
Było
Cytuj
Być może ktoś mądrzejszy od nas stworzy nieoficjalny multiplayer?
Było
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry